abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218764797
Tetten
pi_218764845
Deze mensen hebben denk ik teveel poen voor een topshow.

Hoewel, ze doen wel veel zelf.
pi_218764869
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 21:57 schreef tralalala het volgende:
Deze mensen hebben denk ik teveel poen voor een topshow.

Hoewel, ze doen wel veel zelf.
40.000 voor een complete verbouwing is niet veel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_218764908
Fijn dat Monique prima de taal spreekt. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_218764917
Was dat niet gewoon zo'n flip ding van de elektra.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218764926
40k is een mager budget..
En geen research gedaan over de camping vergunning..
pi_218764928
Slapen en zeuren om eten, een echte Golden retriever.
pi_218764954
Ik kan er de vinger niet opleggen, maar ik vind ze niet sympathiek.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218764963
En hij mag zijn Frans nog duchtig gaan bijspijkeren. Het was een dappere poging _O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218764996
Wat zie je dat toch bij een man dat geverfde haar, laat gewoon lekker grijs dat misstaat hem echt niet.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218765034
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 22:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
En hij mag zijn Frans nog duchtig gaan bijspijkeren. Het was een dappere poging _O-
Steenkolen Frans. Waarom laat hij Monique niet het woord doen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_218765073
Wat een toffe aflevering dit keer. O+
pi_218765174
Haha 'er moeten kleinkinderen geleverd worden' grap....

Het is vooral haar die ik niet sympathiek vind.

Maar ze hebben er wel een toffe accomodatie van gemaakt en hij weet van koken.
pi_218765236
Poef.....gone! ©golfer
pi_218765270
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 14 september 2025 @ 18:09:53 #91
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_218771981
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 22:10 schreef Soury het volgende:
Wat zie je dat toch bij een man dat geverfde haar, laat gewoon lekker grijs dat misstaat hem echt niet.
Je bedoelt waarschijnlijk dat hij beter geen bruine pruik had kunnen kopen bij temu, maar eentje die beter met die grijze plukjes (boven de oren en nog wél haar van hemzelf) zouden matchen. Zeker een wig. Een kerel van over de zestig met zo'n kinderkuif is altijd verdacht. Plus plastic-look, die wig :P Prima verder, maar zag er lullig uit indeed.

Enfin, zojuist gekeken. Aardige aflevering, maar had veel meer potentie. De progressie van krot naar prachtig project werd bijna niet in beeld gebracht. Zonde.

Bijzondere lui en wel wat vreemd, maar toch ook wel weer prettig om te zien.

Die 'speech' was meesterlijk :{ :D
love & heet
  zondag 14 september 2025 @ 18:14:54 #92
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_218772011
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2025 22:14 schreef golfer het volgende:

[..]
Steenkolen Frans. Waarom laat hij Monique niet het woord doen?
Denk omdat hij sowieso bijna alles wil bepalen in de relatie en vrij dominant is. Hij bepaalde ook -zoals hij het uitlegde- dat het zijn beslissing was om het avontuur aan te gaan. Zonder haar te vragen. Een soort mededeling aan de eettafel, weliswaar met champagne :P Misschien een autist, geen kwade kerel verder, denk ik..
love & heet
pi_218772084
Zeer aardige uitzending. Gebeurde niet veel, maar dit zijn dan ook intelligente mensen met een doordacht plan.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_218774485
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2025 22:03 schreef Soury het volgende:
Was dat niet gewoon zo'n flip ding van de elektra.
Soort hoofdschakelaar en je kan wel op knopjes van een wasmachine blijven drukken maar als lampjes en rest niet werken dan heb je geen stroom
life is like a box of chocolates
pi_218774495
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 23:25 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Soort hoofdschakelaar en je kan wel op knopjes van een wasmachine blijven drukken maar als lampjes en rest niet werken dan heb je geen stroom
Ja dat bedoelde ik ook :')
pi_218775577
Marcel en Joelle al op tv geweest? Of was NPO-app gewoon vriendelijk door mij die alvast te laten kijken?
Mon 'en!
  maandag 15 september 2025 @ 11:29:36 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218777197
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 08:31 schreef bloempjuh het volgende:
Marcel en Joelle al op tv geweest? Of was NPO-app gewoon vriendelijk door mij die alvast te laten kijken?
Nee, die komen a.s. zaterdag op de TV.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218777869
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 11:29 schreef golfer het volgende:

[..]
Nee, die komen a.s. zaterdag op de TV.
Ok. Ik zeg niks :)
Mon 'en!
pi_218779599
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2025 08:31 schreef bloempjuh het volgende:
Daar stonk ik ook in vorige week. Op NPO kun je niet de live uitzending van die dag zien, maar dan krijg je automatisch de aflevering van volgende week voorgeschoteld.
pi_218779611
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2025 22:49 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een horror locatie zeg, als je daar met Streetview een beetje rondkijkt dan weet je dat je na een bezoek aan dat café of beroofd wordt, een hoer tegen komt, een naald in je arm geprikt krijgt of door een straathond gebeten wordt.
Mij niet gezien daar :{
Ik kijk wel eens 'A place in the sun', Engels programma waar Engelsen een huis(je) zoeken ergens waar het warmer is, vaak rond de Middellandse Zee. Maar eigenlijk vind ik het meestal nogal een trieste bedoening. Voor £120-150k ergens op een Canarisch eiland, een appartementje, met shared pool, in een resort-achtig iets met vooral andere Engelse. Ik kan me niet voorstellen dat je daar of (bijna) permanent wilt zitten, of altijd alleen maar daar naartoe op vakantie wilt gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')