SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Precies!quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:24 schreef Shii het volgende:
Oeh geheime app-groepjes.Lekker roddelen.
Ik heb overal slechte ervaringen meequote:
Ik kende het nog niet...quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ga wel gewoon dood, is toch een normale uitspraak over dingen die je niet zou willen toch?
I'd rather shit into my hands and clap.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ga wel gewoon dood, is toch een normale uitspraak over dingen die je niet zou willen toch?
Nohquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb overal slechte ervaringen mee
Is onze geheime groep bekend geworden?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:23 schreef Recce het volgende:
Kan iemand mij even toevoegen aan het geheime appgroepje?
Natuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee, die is nog gewoon geheim hoor!quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is onze geheime groep bekend geworden?
Wat ik wel ken: Ik ga nog liever dood dan...quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is trouwens ik ga liever gewoon dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |