quote:Op zondag 7 september 2025 13:21 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Update van de dag van mijn brandplek:Neemt de pijn verder wel af en wordt de wond beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die rode vlek is nieuw sinds vandaag.
quote:Op zondag 7 september 2025 14:25 schreef Ama het volgende:
Morgen gaan ze de brandplek in/op mijn salontafel fixen, als het goed is zie ik daarna er niks meer van maar ben wel benieuwd hoe ze doen met zo'n tafel.Het blijft me verbazen hoeveel personeel je hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt geen personeel?quote:Op zondag 7 september 2025 14:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen hoeveel personeel je hebt.
Nee eigenlijk doet het sinds vandaag pas pijn maar niet extreem hoor. Ik heb een paar seconde geleden even gecheckt en die plek is wel warm en dat dat is mijn andere bovenarm niet.quote:Op zondag 7 september 2025 14:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Neemt de pijn verder wel af en wordt de wond beter?
Nee, ik ben ook personeel voor m'n omgeving.quote:Op zondag 7 september 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hebt geen personeel?
Ik ben trouwens personeel
Doet ama het toch beter :pquote:Op zondag 7 september 2025 14:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook personeel voor m'n omgeving.
Klinkt wel een beetje alsof het wat ontstoken is.quote:Op zondag 7 september 2025 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee eigenlijk doet het sinds vandaag pas pijn maar niet extreem hoor. Ik heb een paar seconde geleden even gecheckt en die plek is wel warm en dat dat is mijn andere bovenarm niet.
Maar goed op zich ik vind het er niet heftig uitzien ofzo maar dit is wel de eerste keer dat er ook een hele rode vlek omheen gaat zitten. Normaal brand ik mij iets subtieler aan de oven.
Maar goed wellicht is dit wel normaal. 🤷🏼♀️
Darom hoop ik ook een beetje dat iemand of een paar mensen zeggen dat ze dit ook ook wel eens gehad hebbenhebben na een iets grotere brandplek en dat het niks voorstelde uiteindelijk.quote:Op zondag 7 september 2025 14:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje alsof het wat ontstoken is.
Nou die heb ik weinig gezien vandaag.quote:Op zondag 7 september 2025 14:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar ja, Ama is weer personeel voor Hedwig.
Ik heb er geen ervaring mee verder.quote:Op zondag 7 september 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Darom hoop ik ook een beetje dat iemand of een paar mensen zeggen dat ze dit ook ook wel eens gehad hebbenhebben na een iets grotere brandplek en dat het niks voorstelde uiteindelijk.
quote:Op zondag 7 september 2025 15:04 schreef kwiwi het volgende:
Gerverdemme, net bij het tuinieren 2x door zo'n soort minislang heengeknipt
Worm? Regenworm? Hazelworm?quote:Op zondag 7 september 2025 15:04 schreef kwiwi het volgende:
Getverdemme, net bij het tuinieren 2x door zo'n soort minislang heengeknipt
waren buurmannen aan het gluren?quote:Op zondag 7 september 2025 15:04 schreef kwiwi het volgende:
Getverdemme, net bij het tuinieren 2x door zo'n soort minislang heengeknipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |