Goorlie de poorliequote:Op zondag 7 september 2025 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een Blindschleiche. Google zegt dat het hazelworm is in het nederlands. Was echt zo ranzig, want onder de huid zit blijkbaar de echte worm die eruit ziet als een bloedende rode worm als je 'm doorkniptEn natuurlijk bleef het deel met het hoofd nog leven
Ja deed het niet met opzet natuurlijk, ze zaten blijkbaar in planten die ik aan het snoeien was, en de takken hadden dezelfde kleur als dat beest. Normaal gooi ik ze bij de buren in de tuin als ik ze tegenkomquote:Op zondag 7 september 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom doorknippen? Zijn compleet onschuldige hagedissen
Oke, want het gaat best slecht met ze namelijkquote:Op zondag 7 september 2025 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja deed het niet met opzet natuurlijk, ze zaten blijkbaar in planten die ik aan het snoeien was, en de takken hadden dezelfde kleur als dat beest. Normaal gooi ik ze bij de buren in de tuin als ik ze tegenkom![]()
Ja wrijf het er nog even in of zo anders.quote:Op zondag 7 september 2025 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke, want het gaat best slecht met ze namelijk
Ja dat geloof ik wel, als ze zich bij iedereen in planten verschuilen die elk jaar gesnoeid moeten wordenquote:Op zondag 7 september 2025 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke, want het gaat best slecht met ze namelijk
fecking domme beesten gewoonquote:Op zondag 7 september 2025 15:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel, als ze zich bij iedereen in planten verschuilen die elk jaar gesnoeid moeten worden
quote:Op zondag 7 september 2025 15:47 schreef kwiwi het volgende:
Oh lees net dat ze beschermd zijn en je ze niet mag verwonden of doden. Nou, hoop dat ik in de gevangenis internet heb jongensAnders was het leuk jullie gekend te hebben
* ieniminimuis belt Zwitsere ambassade over een of andere kwiwi die gruwelijke moorden pleegt met een heggenschaarquote:Op zondag 7 september 2025 15:47 schreef kwiwi het volgende:
Oh lees net dat ze beschermd zijn en je ze niet mag verwonden of doden. Nou, hoop dat ik in de gevangenis internet heb jongensAnders was het leuk jullie gekend te hebben
Kunnen we je ergens aangeven?quote:Op zondag 7 september 2025 15:47 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2025 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop voor kwiwi dat ze niet straffen met wat je de ander hebt aangedaan. Dan wordt ze doormidden geknipt
We gaan je eerst verlinken bij de Blindschleichenpolizeiquote:Op zondag 7 september 2025 15:47 schreef kwiwi het volgende:
heb je een vriesgelegenheid nu of moet je daar nog achter aan?quote:Op zondag 7 september 2025 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gehaktballetjes draaien en zorgen dat ik om 18.00 uur met bord op schoot voetbal kan kijken...
Ik heb een klein vriesvakje in de koelkast. Ik wil nog een grotere vriezer kopen, Maar eerst wil ik er voor zorgen dat alles is ingericht. Dan weet ik ook beter hoe veel ruimte ik heb...quote:Op zondag 7 september 2025 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je een vriesgelegenheid nu of moet je daar nog achter aan?
quote:Op zondag 7 september 2025 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een klein vriesvakje in de koelkast. Ik wil nog een grotere vriezer kopen, Maar eerst wil ik er voor zorgen dat alles is ingericht. Dan weet ik ook beter hoe veel ruimte ik heb...
In het vriesvakje ligt nu een zak friet en wat snacks. Gisteren ook al friet gegeten...
Ouchquote:Op zondag 7 september 2025 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop voor kwiwi dat ze niet straffen met wat je de ander hebt aangedaan. Dan wordt ze doormidden geknipt
Ga ik denk ook doen. Of tosti's invriezen...quote:Op zondag 7 september 2025 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
mocht je wel een vriezer nemen idd dan kun je voor dit soort dagen een paar extra gehaktbalen draaien. ideaal
Nog niet eens voor de hele maaltijden, hoewel dat ook lekker is, maar gewoon een paar balletjes. of ander vleesje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |