SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Precies!quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:24 schreef Shii het volgende:
Oeh geheime app-groepjes.Lekker roddelen.
Ik heb overal slechte ervaringen meequote:
Ik kende het nog niet...quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ga wel gewoon dood, is toch een normale uitspraak over dingen die je niet zou willen toch?
I'd rather shit into my hands and clap.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ga wel gewoon dood, is toch een normale uitspraak over dingen die je niet zou willen toch?
Nohquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb overal slechte ervaringen mee
Is onze geheime groep bekend geworden?quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:23 schreef Recce het volgende:
Kan iemand mij even toevoegen aan het geheime appgroepje?
Natuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee, die is nog gewoon geheim hoor!quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is onze geheime groep bekend geworden?
Wat ik wel ken: Ik ga nog liever dood dan...quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is trouwens ik ga liever gewoon dood
Stig gaat niet doodquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:32 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wat ik wel ken: Ik ga nog liever dood dan...
Maar toch bijzondere uitspraak
Publiek geheimquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo geheim dat ik het nog niet kan vinden.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Althans niet nuquote:
Vraag ik me ook af. Mag wegblijven.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom moet het morgen zo warm worden?
Omdat we dan regen krijgenquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom moet het morgen zo warm worden?
Waarom ga je niet dan? Als ik naar bed verlang ga ik liggen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is pas half 9 maar ik verlang naar bed
als je bij jouw post op het woord afbeelding drukt werkt het welquote:
Heftige energie mbt de 🌙, loop al uren met lood in mijn schoenen/hoofdquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is pas half 9 maar ik verlang naar bed
hmmmmmmmmmmmmmmmmm gestoofde paddestoelen met kruidenboterquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Zo geheim dat ik het nog niet kan vinden.
Zondag volle maan en maansverduistering.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:41 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Heftige energie mbt de 🌙, loop al uren met lood in mijn schoenen/hoofd
quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je bij jouw post op het woord afbeelding drukt werkt het wel
Owja, moet accu van fototoestel nog even opladen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Zondag volle maan en maansverduistering.
Omdat ik er dan ook weer uit moet om de hond uit latenquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Waarom ga je niet dan? Als ik naar bed verlang ga ik liggen.
Owja... Dan is lastig ja.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik er dan ook weer uit moet om de hond uit laten
Ik vind het altijd wel fijn om PM's te krijgen eigenlijkquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Blaim it on the moon, ik heb gewoon ook pms dus heel normaal dat ik wat meer moe ben
Dat van ieniminimuis is wat minder fijnquote:Op zaterdag 6 september 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel fijn om PM's te krijgen eigenlijk
Vooral voor ons!quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat van ieniminimuis is wat minder fijn
Etto Cornettoquote:
Oh tof!quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Maandag pas.quote:
Ja, hopelijk kan ik dat waarnemen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat jij er woontquote:
Nee denk niet dat se die hebben bij de Primarkquote:
flauwquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee denk niet dat se die hebben bij de Primark
Hoeveel km is de dichtsbijzijnde voor jou??quote:
50quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoeveel km is de dichtsbijzijnde voor jou??
Dat is wel heel ver jaquote:
1 keer een shirt gekocht, na 1 keer wassen 2 maten kleiner. Ga daar dus nooit meer heen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is wel heel ver ja
1 keer kleren gekocht bij de Primark na 1 keer wassen zaten er al een aantal gaatjes in. Kan aan mij liggen, maar ik ben er sindsdien nooit meer geweest..
Daar zou ik ook 10 jaar meedoen ja.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb pyjama's van de Primark die ik volgens mij al tien jaar heb ofzo.
66 km voor mij.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoeveel km is de dichtsbijzijnde voor jou??
Dat is ook best een eind. Ik heb geen idee, waar na Eindhoven de dichtsbijzijnde zit....quote:
Gent is de dichtsbijzijnde voor mij.quote:Op zaterdag 6 september 2025 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is ook best een eind. Ik heb geen idee, waar na Eindhoven de dichtsbijzijnde zit....
Ik zeg priemark als boerinquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik liep dan met de Primark tassen door de stad. Sprak een Vlaamse me aan.
Meneer Is de "Priemark" daar ginder
Ik zeg dus zelf gewoon praaimark
quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:13 schreef Ama het volgende:
Luidruchtige buren verderop in de straat. Hoor dat gedreun hier nog.
Heel ver is A'dam ook weer niet toch?? Half uurtje met de trein oid..quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:13 schreef essnhills het volgende:
Amsterdam is de dichtsbijzijnde voor mij
Er zat er ook eentje in Alkmaar, maar die is weer weg
Ja, maar moet ook nog van en naar het station enzoquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heel ver is A'dam ook weer niet toch?? Half uurtje met de trein oid..
Ja wel een beetje.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is toch mooi, dat a-muzikale gestamp?
O ja tuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2025 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar moet ook nog van en naar het station enzo
quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
We liepen buiten, keiharde knal. Âmbar in de stress.
Zucht. Ik ga kijken of ik in december vuurwerk vrij met hem ergens kan zijn.
Hebben ze voor honden ook geen "chill" pilletjes voor oud en nieuw? Ik ben van plan dat te halen voor Hedwig.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Die werken volgens mij alleen lichamelijk. Het hoofd blijft in paniek.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben ze voor honden ook geen "chill" pilletjes voor oud en nieuw? Ik ben van plan dat te halen voor Hedwig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh hmpf.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die werken volgens mij alleen lichamelijk. Het hoofd blijft in paniek.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 23:02 schreef Ama het volgende:
[..]
-stuurt lijst-
Oh wacht dat bedoel je niet denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn het wel leuke vrouwen?quote:Op zondag 7 september 2025 00:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sta al maanden ingeschreven bij zo'n dating app. Nooit berichten of likes gekregen en afgelopen week heb ik er opeens twee gekregen. 🤔
Dat kan ik helaas niet zien. Want daar moet ik een betaald abonnement voor hebben.quote:
welke app?quote:Op zondag 7 september 2025 00:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sta al maanden ingeschreven bij zo'n dating app. Nooit berichten of likes gekregen en afgelopen week heb ik er opeens twee gekregen. 🤔
Ik (of mijn ex) gaat ook ieder jaar weg rond die periode om vuurwerk zoveel mogelijk te ontwijken.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Opruim- en poetsdag vandaagquote:Op zondag 7 september 2025 07:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is het ook tijd voor wat cafeïne en een broodje.
Bijkomdag vandaag
Merk je het verschil al goed?quote:Op zondag 7 september 2025 07:56 schreef bitterbal het volgende:
ik hoor mijn bed roepen maar ga maar naar de gym zo
Ja afvallen gaat niet zo snel. Verder weet ik niet of ik echt verschil merk?quote:Op zondag 7 september 2025 07:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Merk je het verschil al goed?
Huppel je al weer vrolijk in de rondte?quote:Op zondag 7 september 2025 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja afvallen gaat niet zo snel. Verder weet ik niet of ik echt verschil merk?
ja dat welquote:Op zondag 7 september 2025 08:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Huppel je al weer vrolijk in de rondte?
Dan heeft het dus toch al nut gehadquote:
Zijn die ook niet meer opgezwollen en moeilijk aan het doen?quote:Op zondag 7 september 2025 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja met mijn benen gaat het erg goed
Nog klein beetje opgezwollen en licht pijnlijk maar niet zoals het laatst in Japan wasquote:Op zondag 7 september 2025 08:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn die ook niet meer opgezwollen en moeilijk aan het doen?
ja dat is hier ook het plan. Goedemorgenquote:Op zondag 7 september 2025 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
er maar even op uit voordat het te warm is buiten.
Laatste zomerse dag van het jaar, lijkt me.quote:Op zondag 7 september 2025 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog even mijn review voor Draaimolen festival afmaken en dan er maar even op uit voordat het te warm is buiten.
quote:Op zondag 7 september 2025 09:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Laatste zomerse dag van het jaar, lijkt me.
In Japan heb je echt enorm veel gelopenquote:Op zondag 7 september 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog klein beetje opgezwollen en licht pijnlijk maar niet zoals het laatst in Japan was
ja klopt en eigenlijk ook de hele dag door, denk dat dat ook uitmaaktquote:Op zondag 7 september 2025 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Japan heb je echt enorm veel gelopen
Vorig jaar was het eind oktober nog heerlijk weer, bij de GAMEquote:Op zondag 7 september 2025 09:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Laatste zomerse dag van het jaar, lijkt me.
Ja, ja, dat komt wel eens voor, maar voor de rest wordt het miezer en grijs.quote:Op zondag 7 september 2025 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorig jaar was het eind oktober nog heerlijk weer, bij de GAME![]()
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #9
quote:Op zondag 7 september 2025 09:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Daarna hebben we herfst tot de volgende zomer.
tja, had mooi geweest als er tenminste een goeie winter tussendoor kwamquote:Op zondag 7 september 2025 09:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Daarna hebben we herfst tot de volgende zomer.
Zou wel een dure grap zijn met de energieprijzen van tegenwoordig.quote:Op zondag 7 september 2025 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, had mooi geweest als er tenminste een goeie winter tussendoor kwam
Survival of the fittest.quote:Op zondag 7 september 2025 10:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou wel een dure grap zijn met de energieprijzen van tegenwoordig.
quote:Op zondag 7 september 2025 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komen ze allemaal bij jou in huis zitten
Brabantse gastvrijheid.quote:Op zondag 7 september 2025 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komen ze allemaal bij jou in huis zitten
In het zuiderapen-spraakgebrek "wozzebreujkes"quote:Op zondag 7 september 2025 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Brabantse gastvrijheid.Krijgen we allemaal wogstenbrooikes.
Ah, ja, ik kom daar nooit, dus ik ken dat type spraakgebrek niet zo goed.quote:Op zondag 7 september 2025 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In het zuiderapen-spraakgebrek "wozzebreujkes"
voor de verbouwing een goeie test of het gewerkt heeftquote:Op zondag 7 september 2025 10:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou wel een dure grap zijn met de energieprijzen van tegenwoordig.
Kan je meteen alvast kerstdecoratie kopen.quote:Op zondag 7 september 2025 11:08 schreef mschol het volgende:
ik ben gisteren vergeten de action in te gaan
nu moet ik vandaag gaan
Je was okayquote:Op zondag 7 september 2025 11:08 schreef mschol het volgende:
ik ben gisteren vergeten de action in te gaan
nu moet ik vandaag gaan
die liggen in mn berging..quote:Op zondag 7 september 2025 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je meteen alvast kerstdecoratie kopen.
dubbelzijdig tape eronderquote:Op zondag 7 september 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd hoeveel dagen het gaat duren voor deze kaars in stukken op de grond ligt. 👀
[ link | afbeelding ]
ben wel aan het twijfelen welke action ik pak: leidschendam of zoetermeer.. geen idee welke een beter aanbod heeftquote:
Zou het wat uitmaken? Ligt er misschien aan wat je zoekt?quote:Op zondag 7 september 2025 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
ben wel aan het twijfelen welke action ik pak: leidschendam of zoetermeer.. geen idee welke een beter aanbod heeft
heeft niet elke action hetzelfde?quote:Op zondag 7 september 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Ligt er misschien aan wat je zoekt?
aanbod is wel anders in de 2quote:Op zondag 7 september 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Ligt er misschien aan wat je zoekt?
nope, afhankelijk van de grootte hebben ze echt wel een wat ander/groter aanbodquote:Op zondag 7 september 2025 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft niet elke action hetzelfde?
Als ze bij 'mijn' Action iets niet hebben stuur ik wel altijd m'n moeder op pad bij 'haar' Actionquote:Op zondag 7 september 2025 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
aanbod is wel anders in de 2(leidschendam lijkt meer te hebben en meer voorraad ook)
Ga er wel vanuit dat ze in zoetermeer hebben wat ik zoek, dus denk dat ik dat eerst maar doe, leidschendam kan ik ook zo naartoe fietsen uiteindelijk...
Gezellige beestenboel bij jou.quote:Op zondag 7 september 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Score van vannacht:
0 uur slaap
2 muggen dood, 1 leeft nog
2 zilvervisjes dood
Was een gezellige en geweldige nacht.
ik ben grotendeels van ik moet zelf mn boontjes doppen.. dus als ze het niet hier hebben, rij ik naar de anderequote:Op zondag 7 september 2025 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze bij 'mijn' Action iets niet hebben stuur ik wel altijd m'n moeder op pad bij 'haar' ActionZe vindt het niet erg om er weer even te mogen snuffelen.
Had je hont niet iets kunnen doen voor je?quote:Op zondag 7 september 2025 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gezellige beestenboel bij jou.
Neuh die keek mij alleen aan met een gezicht van: mens waarom stoor je mij in mijn slaapquote:Op zondag 7 september 2025 12:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Had je hont niet iets kunnen doen voor je?
Kwam ook nog een zuipfestival tegenquote:Op zondag 7 september 2025 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Net al even door de stad gelopen. 5620 stapjes al. En kijk: een zontein![]()
[ afbeelding ]
ben alvast begonnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die rode vlek is nieuw sinds vandaag.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 7 september 2025 13:21 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Update van de dag van mijn brandplek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die rode vlek is nieuw sinds vandaag.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
fruitquote:Op zondag 7 september 2025 13:27 schreef bitterbal het volgende:
ik heb teveel fruit gegeten. daarom heb ik geen honger
Ik ga vanavond voor gehaktballetjes, sperziebonen en ik denk tzatzikiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 7 september 2025 14:25 schreef Ama het volgende:
Morgen gaan ze de brandplek in/op mijn salontafel fixen, als het goed is zie ik daarna er niks meer van maar ben wel benieuwd hoe ze doen met zo'n tafel.Ik dacht even dat dit over je arm ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 7 september 2025 13:21 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Update van de dag van mijn brandplek:Neemt de pijn verder wel af en wordt de wond beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die rode vlek is nieuw sinds vandaag.
quote:Op zondag 7 september 2025 14:25 schreef Ama het volgende:
Morgen gaan ze de brandplek in/op mijn salontafel fixen, als het goed is zie ik daarna er niks meer van maar ben wel benieuwd hoe ze doen met zo'n tafel.Het blijft me verbazen hoeveel personeel je hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt geen personeel?quote:Op zondag 7 september 2025 14:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen hoeveel personeel je hebt.
Nee eigenlijk doet het sinds vandaag pas pijn maar niet extreem hoor. Ik heb een paar seconde geleden even gecheckt en die plek is wel warm en dat dat is mijn andere bovenarm niet.quote:Op zondag 7 september 2025 14:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Neemt de pijn verder wel af en wordt de wond beter?
Nee, ik ben ook personeel voor m'n omgeving.quote:Op zondag 7 september 2025 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hebt geen personeel?
Ik ben trouwens personeel
Doet ama het toch beter :pquote:Op zondag 7 september 2025 14:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook personeel voor m'n omgeving.
Klinkt wel een beetje alsof het wat ontstoken is.quote:Op zondag 7 september 2025 14:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee eigenlijk doet het sinds vandaag pas pijn maar niet extreem hoor. Ik heb een paar seconde geleden even gecheckt en die plek is wel warm en dat dat is mijn andere bovenarm niet.
Maar goed op zich ik vind het er niet heftig uitzien ofzo maar dit is wel de eerste keer dat er ook een hele rode vlek omheen gaat zitten. Normaal brand ik mij iets subtieler aan de oven.
Maar goed wellicht is dit wel normaal. 🤷🏼♀️
Darom hoop ik ook een beetje dat iemand of een paar mensen zeggen dat ze dit ook ook wel eens gehad hebbenhebben na een iets grotere brandplek en dat het niks voorstelde uiteindelijk.quote:Op zondag 7 september 2025 14:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje alsof het wat ontstoken is.
Nou die heb ik weinig gezien vandaag.quote:Op zondag 7 september 2025 14:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar ja, Ama is weer personeel voor Hedwig.
Ik heb er geen ervaring mee verder.quote:Op zondag 7 september 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Darom hoop ik ook een beetje dat iemand of een paar mensen zeggen dat ze dit ook ook wel eens gehad hebbenhebben na een iets grotere brandplek en dat het niks voorstelde uiteindelijk.
quote:Op zondag 7 september 2025 15:04 schreef kwiwi het volgende:
Gerverdemme, net bij het tuinieren 2x door zo'n soort minislang heengeknipt
Worm? Regenworm? Hazelworm?quote:Op zondag 7 september 2025 15:04 schreef kwiwi het volgende:
Getverdemme, net bij het tuinieren 2x door zo'n soort minislang heengeknipt
waren buurmannen aan het gluren?quote:Op zondag 7 september 2025 15:04 schreef kwiwi het volgende:
Getverdemme, net bij het tuinieren 2x door zo'n soort minislang heengeknipt
Een Blindschleiche. Google zegt dat het hazelworm is in het nederlands. Was echt zo ranzig, want onder de huid zit blijkbaar de echte worm die eruit ziet als een bloedende rode worm als je 'm doorkniptquote:
Goorlie de poorliequote:Op zondag 7 september 2025 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een Blindschleiche. Google zegt dat het hazelworm is in het nederlands. Was echt zo ranzig, want onder de huid zit blijkbaar de echte worm die eruit ziet als een bloedende rode worm als je 'm doorkniptEn natuurlijk bleef het deel met het hoofd nog leven
Ja deed het niet met opzet natuurlijk, ze zaten blijkbaar in planten die ik aan het snoeien was, en de takken hadden dezelfde kleur als dat beest. Normaal gooi ik ze bij de buren in de tuin als ik ze tegenkomquote:Op zondag 7 september 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom doorknippen? Zijn compleet onschuldige hagedissen
Oke, want het gaat best slecht met ze namelijkquote:Op zondag 7 september 2025 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja deed het niet met opzet natuurlijk, ze zaten blijkbaar in planten die ik aan het snoeien was, en de takken hadden dezelfde kleur als dat beest. Normaal gooi ik ze bij de buren in de tuin als ik ze tegenkom![]()
Ja wrijf het er nog even in of zo anders.quote:Op zondag 7 september 2025 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke, want het gaat best slecht met ze namelijk
Ja dat geloof ik wel, als ze zich bij iedereen in planten verschuilen die elk jaar gesnoeid moeten wordenquote:Op zondag 7 september 2025 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke, want het gaat best slecht met ze namelijk
fecking domme beesten gewoonquote:Op zondag 7 september 2025 15:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik wel, als ze zich bij iedereen in planten verschuilen die elk jaar gesnoeid moeten worden
quote:Op zondag 7 september 2025 15:47 schreef kwiwi het volgende:
Oh lees net dat ze beschermd zijn en je ze niet mag verwonden of doden. Nou, hoop dat ik in de gevangenis internet heb jongensAnders was het leuk jullie gekend te hebben
* ieniminimuis belt Zwitsere ambassade over een of andere kwiwi die gruwelijke moorden pleegt met een heggenschaarquote:Op zondag 7 september 2025 15:47 schreef kwiwi het volgende:
Oh lees net dat ze beschermd zijn en je ze niet mag verwonden of doden. Nou, hoop dat ik in de gevangenis internet heb jongensAnders was het leuk jullie gekend te hebben
Kunnen we je ergens aangeven?quote:Op zondag 7 september 2025 15:47 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zondag 7 september 2025 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop voor kwiwi dat ze niet straffen met wat je de ander hebt aangedaan. Dan wordt ze doormidden geknipt
We gaan je eerst verlinken bij de Blindschleichenpolizeiquote:Op zondag 7 september 2025 15:47 schreef kwiwi het volgende:
heb je een vriesgelegenheid nu of moet je daar nog achter aan?quote:Op zondag 7 september 2025 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gehaktballetjes draaien en zorgen dat ik om 18.00 uur met bord op schoot voetbal kan kijken...
Ik heb een klein vriesvakje in de koelkast. Ik wil nog een grotere vriezer kopen, Maar eerst wil ik er voor zorgen dat alles is ingericht. Dan weet ik ook beter hoe veel ruimte ik heb...quote:Op zondag 7 september 2025 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je een vriesgelegenheid nu of moet je daar nog achter aan?
quote:Op zondag 7 september 2025 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een klein vriesvakje in de koelkast. Ik wil nog een grotere vriezer kopen, Maar eerst wil ik er voor zorgen dat alles is ingericht. Dan weet ik ook beter hoe veel ruimte ik heb...
In het vriesvakje ligt nu een zak friet en wat snacks. Gisteren ook al friet gegeten...
Ouchquote:Op zondag 7 september 2025 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoop voor kwiwi dat ze niet straffen met wat je de ander hebt aangedaan. Dan wordt ze doormidden geknipt
Ga ik denk ook doen. Of tosti's invriezen...quote:Op zondag 7 september 2025 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
mocht je wel een vriezer nemen idd dan kun je voor dit soort dagen een paar extra gehaktbalen draaien. ideaal
Nog niet eens voor de hele maaltijden, hoewel dat ook lekker is, maar gewoon een paar balletjes. of ander vleesje...
Voor de keren dat gehakt in de aanbieding is. Stijgt harder dan de goudprijzen.quote:Op zondag 7 september 2025 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
mocht je wel een vriezer nemen idd dan kun je voor dit soort dagen een paar extra gehaktbalen draaien. ideaal
Nog niet eens voor de hele maaltijden, hoewel dat ook lekker is, maar gewoon een paar balletjes. of ander vleesje...
Goudhakt.quote:Op zondag 7 september 2025 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor de keren dat gehakt in de aanbieding is. Stijgt harder dan de goudprijzen.
Dat is toch geen gehakt!quote:
Tja leuk voor Memphis, maar te veel eer voor hem hoor...quote:Op zondag 7 september 2025 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, kan Depay er weer 1 inknallen tegen een of ander G-team en recordhouder worden.
Sowieso is het appels met peren vergelijken. Als je nu 600 wedstrijden speelt is het ook makkelijker om meer doelpunten te maken dan wanneer je er maar 50 kan spelen.quote:Op zondag 7 september 2025 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja leuk voor Memphis, maar te veel eer voor hem hoor...
Sowieso is hij al een jaren volslagen waardeloos in Oranje. Heeft ongeveer 2 goede jaren gehad waar hij nog steeds op teert.quote:Op zondag 7 september 2025 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja leuk voor Memphis, maar te veel eer voor hem hoor...
Bij voorkeur vanf een krijtstip op 11 meterquote:Op zondag 7 september 2025 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, kan Depay er weer 1 inknallen tegen een of ander G-team en recordhouder worden.
En veel minder zwakke broeders.quote:Op zondag 7 september 2025 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Faas Wilkes
Abe Lenstra
Beb Bakhuuys
Kick Smit
Leen Vente![]()
In een tijd dat er immers namelijk want veel minder interlandwedstrijden waren.
Dat wil ik zien.quote:Op zondag 7 september 2025 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En veel minder zwakke broeders.
Je speelde niet 8x per jaar tegen de lamme en de blinde.
5 goals tegen Gibraltar, dat kan ik ook wel.
Mijn vader noemt hem altijd de zingende hijskraanquote:Op zondag 7 september 2025 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eten is klaar, ik ga voor de TV zitten
Kijken wat Oranje tegen de
[ afbeelding ]
gaat doen.
Ja,. dat was natuurlijk ook zijn werkgebied vroeger..quote:Op zondag 7 september 2025 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader noemt hem altijd de zingende hijskraan
God man man man wat wordt het allemaal overdreven iddquote:Op zondag 7 september 2025 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En veel minder zwakke broeders.
Je speelde niet 8x per jaar tegen de lamme en de blinde.
5 goals tegen Gibraltar, dat kan ik ook wel.
Echt he, niet te gelovenquote:
Ze spelen weer zo slap.quote:Op zondag 7 september 2025 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nederland gooit het altijd weg als ze denken dat het binnen is.
Losermentaliteit.quote:Op zondag 7 september 2025 18:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nederland gooit het altijd weg als ze denken dat het binnen is.
quote:Op zondag 7 september 2025 19:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
We gaan helaas weinig van de maansverduistering zien. Het is namelijk al begonnen en het is nog licht en de maan is nog niet boven de horizon. Het hoogtepunt krijgen we ook niet zo heel veel van mee.
Max Verstappen moet daar de boel runnenquote:
Ik zie op Weeronline staan dat het om 20:53 is. Dan schemert het en moet de maan net boven de horizon zijn zoals het er nu uitziet. Maar hier hangt helaas bewolking boven de horizon als ik naar het oosten kijk.quote:Op zondag 7 september 2025 19:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik dacht dat het hoogtepunt ergens na achten zou zijn.
Ik zie dan waarschijnlijk huizen.quote:Op zondag 7 september 2025 19:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik zie op Weeronline staan dat het om 20:53 is. Dan schemert het en moet de maan net boven de horizon zijn zoals het er nu uitziet. Maar hier hangt helaas bewolking boven de horizon als ik naar het oosten kijk.
Hmm straks ook even kijken, hier is het vrijwel onbewolkt nu.quote:Op zondag 7 september 2025 19:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik zie op Weeronline staan dat het om 20:53 is. Dan schemert het en moet de maan net boven de horizon zijn zoals het er nu uitziet. Maar hier hangt helaas bewolking boven de horizon als ik naar het oosten kijk.
Rij ff de wijk uitquote:Op zondag 7 september 2025 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie dan waarschijnlijk huizen.
Als ik stukje loop heb ik redelijk vrij uitzicht. Maar goed, heb ik niet zoveel aan als er bewolking hangt. En helaas nog niet donker genoeg om het echt goed te kunnen zien.quote:Op zondag 7 september 2025 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie dan waarschijnlijk huizen.
Hmpf.quote:
Zodra de maan boven de horizon uitkomt zou je het al moeten kunnen zien. Tussen 20:25 en 20:53 zou beste tijdstip moeten zijn wil je het goed kunnen zien.quote:Op zondag 7 september 2025 19:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm straks ook even kijken, hier is het vrijwel onbewolkt nu.
Het is je vergevenquote:
Ik ben redelijk verzadigd.quote:Op zondag 7 september 2025 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je net als ik nog niet had gegeten en honger had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |