Als je gaat meppen dan zit jij op het bureau en hij lacht je uit.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik had direct een paar ferme tikken uitgedeeld, eens kijken of hij dan nog zo'n grote bek heeft.
Maar ja zo ben ik, ik kan me voorstellen dat niet iedereen op fok zo assertief is.
Hij beweert een bodycam te hebben, al zag ik niks op zijn uniform.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:31 schreef Captain_Ghost het volgende:
Volgend keer een video opnemen.. uiteraard ook zelf kalm blijven.
Met de video sta je sterker..
Het is nu woord tegen woord.
Tenzij je een getuigen heeft.
Kan je gewoon klacht bij gemeente indienen.
Precies dit. Als jij niets verkeerds gedaan hebt zou ik lekker een forse klacht indienen. Wellicht is er psychische schade ontstaan? Doet het altijd goed in klachten procedures want niemand wil daar voor opdraaien.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als je gaat meppen dan zit jij op het bureau en hij lacht je uit.
Zie hier de typische FOKker..quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:15 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik zou vanaf mijn zolderkamer op de website van de gemeente (anoniem als het kan) een klacht deponeren.
Ik ga er nog eens een nachtje over slapen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:36 schreef YoopY het volgende:
[..]
Precies dit. Als jij niets verkeerds gedaan hebt zou ik lekker een forse klacht indienen. Wellicht is er psychische schade ontstaan? Doet het altijd goed in klachten procedures want niemand wil daar voor opdraaien.
Weet dat je dan wel verantwoordelijk bent dat iemand zijn baan kwijtraakt en dus geen inkomen meer heeft om zijn gezin te onderhouden en dan hebben ze niets meer te eten. Dat was ik er nog vergeten bij te zeggen. Welterusten.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:49 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik ga er nog eens een nachtje over slapen.
Zo vaart zal het niet lopen, daarnaast is het een sociaal baantje van de gemeente, bedacht door de SP.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:56 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Weet dat je dan wel verantwoordelijk bent dat iemand zijn baan kwijtraakt en dus geen inkomen meer heeft om zijn gezin te onderhouden en dan hebben ze niets meer te eten. Dat was ik er nog vergeten bij te zeggen. Welterusten.
Dat weet ik, maar hij ging geen andere commanderen en het was ook geen commanderen eerder agressief schreeuwen en zijn neus tegen mijn gezicht duwen en maar schreeuwen.quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Je weet dat dat soort baantjes de sociale werkplaats lui zijn die dat uitvoeren?
Bij onze gemeentelijke afvalstort staan ook altijd van die halven te commanderen maar als je ze compleet negeert gaan ze een ander commanderen en lach ik er smalend om.
Jawoolquote:Op zaterdag 6 september 2025 21:21 schreef de_boswachter het volgende:
Luisteren naar het gezag lijer!!!!!
Nu ben ik toch even benieuwd naar het geschil an sich. Dat je het personeel kwaad krijgt met de manier waarop je je fiets op slot zet. Omdat je zelf spreekt van "dat ik mijn fiets verkeerd afgesloten zou hebben", zal het niet gaan om het plaatsen op een verkeerde plek.quote:Op zaterdag 6 september 2025 17:09 schreef TjjWester het volgende:
Ik werd daar door een personeelslid op luide agressieve en bedreigende toon aangesproken op het feit dat ik mijn fiets verkeerd afgesloten zou hebben, ook na dat ik dit gecorrigeerd heb ben ik weer op agressieve en bedreigende wijze aangesproken. Vanaf de 1ste seconden had hij niet het fatsoen om mij fatsoenlijk aan te spreken.
Ook bij het ophalen van mijn fiets ben ik weer op bedreigende wijze aangesproken, met de melding dat ik vooral geen klacht moet indienen.
Het ging echt om 3 keer niks,hij had geen enkele last van mij gehad als hij gewoon normaal gecommuniceerd zou hebben.quote:Op zaterdag 6 september 2025 22:09 schreef Mubassie het volgende:
Maar heel even hè, hoe sluit je je fiets verkeerd af? Met een tiewrap?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |