SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
I knowquote:
Kopen? Ik heb nog wel een dubbele volgens mijquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: [..] Ik. Had ik destijds verkocht.
![]()
Is die kaart niet 50 euro?quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kopen? Ik heb nog wel een dubbele volgens mij
35quote:Op vrijdag 5 september 2025 23:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is die kaart niet 50 euro?
Je hebt werkfruit en sierfruitquote:Op zaterdag 6 september 2025 07:46 schreef Dr_Flash het volgende:
goedemorgen op deze zonnige zaterdag.
Waar kwiwi om half acht alweer over werken begint![]()
![]()
![]()
En bruin fruit.quote:Op zaterdag 6 september 2025 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt werkfruit en sierfruit
Komt omdat we vrouwen zoveel laten werken.quote:Op zaterdag 6 september 2025 07:28 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat Nederland de nummer 1 in deeltijdwerken is, zo'n 45% van de mensen werkt deeltijd. En geloof zelfs dat in Nederland niet eens 40u fulltime is maar ook 38u o.i.d.?
ligt aan de werkgever, overheid vind 36 uur fulltime, mijn baas ookquote:Op zaterdag 6 september 2025 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt omdat we vrouwen zoveel laten werken.
40 uur is het toch helaas.
Dotjequote:
Misschien werken we wel efficiënterquote:Op zaterdag 6 september 2025 07:28 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat Nederland de nummer 1 in deeltijdwerken is, zo'n 45% van de mensen werkt deeltijd. En geloof zelfs dat in Nederland niet eens 40u fulltime is maar ook 38u o.i.d.?
Ik heb ook 40 uurquote:Op zaterdag 6 september 2025 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt omdat we vrouwen zoveel laten werken.
40 uur is het toch helaas.
Hier 36,5 uur is fulltime.quote:Op zaterdag 6 september 2025 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt aan de werkgever, overheid vind 36 uur fulltime, mijn baas ook
Hey Stigquote:
quote:
Morguh herenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |