SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want het wetboek ken ik ook
Gaat om de pagina met uw foto erop hé, TS!quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
en een foto nemen van je passport. Allemaal gedaan tot ik die moet "scannen"
Hier ook totaal geen probleem begin juli.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb een maand geleden ofzo een ETA aangevraagd en zero problemen. Na een paar minuten werd mijn aanvraag al geaccepteerd. Ik denk dat het aan jou ligt.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb een maand geleden ofzo een ETA aangevraagd en zero problemen. Na een paar minuten werd mijn aanvraag al geaccepteerd. Ik denk dat het aan jou ligt.
Ben niet achterlijk. Het was eerder mijn handeling van de smartphone om de foto te nemen en daarna moest ik de chip ozo scannen, dat laatste ging niet van een leien dakje. Maar goed. Na een halfuur proberen is het geluk en mag het land binnenquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hier ook totaal geen probleem begin juli.
Hopelijk heeft TS zich niet laten vangen door de verkeerde site en is nu 85 euro kwijt..
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Ben niet achterlijk. Het was eerder mijn handeling van de smartphone om de foto te nemen en daarna moest ik de chip ozo scannen, dat laatste ging niet van een leien dakje. Maar goed. Na een halfuur proberen is het geluk en mag het land binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door SnodeSnuiter op 05-09-2025 20:52:10 ]
Daar kan dan nog wel een Belg bijquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:57 schreef FlippingCoin het volgende:
waarom zou je dit doen, half afrika loopt daar zo naarbinnen
ja preciesquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Daar kan dan nog wel een Belg bij
ik doelde op 2x capuchonquote:Op vrijdag 5 september 2025 22:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dacht dat je van mij hield Flip 💔
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |