ik heb een bakje waar ik ze volgende week in doe, mooie hapklare brokjes.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vergeet dan gewoon dat ik het dan in de vriezer zou hebben
was je gebeld dat er 1 zou komen?quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:01 schreef Nizno het volgende:
sjow, geen vampier die hier binnen komt aankomende nacht
Ja gewoon die plakkaat in stukjes brekenquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een bakje waar ik ze volgende week in doe, mooie hapklare brokjes.
en die brokjes zijn nog makkelijk evt iets kleiner te maken
Zo'n glittergaypier.quote:
Gewoon snoeihard op de rand van het keukenblad aan stukken slaanquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja gewoon die plakkaat in stukjes breken
Ik ga me morgen volvreten met bittergarnituur.quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:21 schreef Koen66 het volgende:
morgen nog maar een keer de fik in de BBQ
ik zal jou snoeihard op de rand van je keukenblad slaanquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:25 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gewoon snoeihard op de rand van het keukenblad aan stukken slaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
@bitterbalquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ga me morgen volvreten met bittergarnituur.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ga me morgen volvreten met bittergarnituur.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zal jou snoeihard op de rand van je keukenblad slaanBoahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap ik
Maakt de lekkerste wraps :9
quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zal jou snoeihard op de rand van je keukenblad slaanNou nou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Even je agressie erop botvierenquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:25 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gewoon snoeihard op de rand van het keukenblad aan stukken slaan
quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2025 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even je agressie erop botvieren
Denk dat niet helpt gezien keuken daarna onder de knoflook zitquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even je agressie erop botvieren
Knoklookquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:31 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Denk dat niet helpt gezien keuken daarna onder de knoflook zit
knokloofquote:
Knoklove!quote:
Maar dat is goed tegrn vampiersquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:31 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Denk dat niet helpt gezien keuken daarna onder de knoflook zit
Gelukkig is het casual. Met 750 euro kaarten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Potje casual Commander. Eentje zoekt even een Cradle op.
@:dud0r snapt mij wel.
Owjaquote:Op vrijdag 5 september 2025 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat is goed tegrn vampiers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |