Je hebt ook niet maar één supermarkt.quote:
Ik ken het! Zover ik weet is het niet C2C en significant hogere kosten.quote:
Haha, je geeft ons te veel creditsquote:Op vrijdag 5 september 2025 07:54 schreef vosss het volgende:
Ok. Ik las het en dacht dat is er al. Jullie zullen vast gedegen marktonderzoek gedaan hebben.
Succes in elk geval!
Ik lees het graag als jullie live gaan!
Dat is altijd een beetje het probleem van een tweezijdige marketplace startups. Zonder kopers, geen verkopers en andersom. Kip of het ei verhaal.quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
Je zal het agressief moeten marketen, niemand gaat een auto laten veilen op een site zonder bezoekers.
Dus adverteren in autobladen, autosites, Marktploats, radio en misschien dealtjes sluiten voor een banner op de wat grotere autofora.
Is daar budget voor?
quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:26 schreef SSienna het volgende:
óf via Marktplaats moet (veel ruis, lastig om serieuze kopers te filteren, vaak riskant), óf via een dealer/tussenpartij (snel maar meestal flink minder opbrengst).
quote:
Ja wat is het nou? Bestaat het nu al wel of niet?quote:Op vrijdag 5 september 2025 07:52 schreef SSienna het volgende:
Je hebt ook niet maar één supermarkt.
Jawel en dat is gewoon C2C. Kosten zijn geloof ik 10% bij the collectibles.quote:
Als *site* daar en ruim onder kan blijven en voldoende exposure en bekendheid weet te creëren en voor de rest op zijn minst the collectibles te kunnen matchen dan kan het wellicht levensvatbaar zijn denk ik.quote:De commissie bedraagt voor auto's die vanaf 1-1-2024 worden geadverteerd 10% van het winnende bod met een minimum van 300 EUR inclusief BTW.
Ik zet het even op een rijtje voor je :quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:47 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja wat is het nou? Bestaat het nu al wel of niet?
Ik zie het meer additief, zelfs handelaren kunnen auto's plaatsen. Soms staat een auto wat langer, dan is een 7 dagen veiling toch vaak aantrekkelijker dan via de handel verkopen waar je ver onder marktwaarde krijgt. Iedereen wint.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
Prima concept, leuke naam en een mooie manier om de zakelijke tussenpersoon weg te nemen.
Ik geef dit idee een Ateca (dat betekent 5/5).
Ik zie regelmatig dat zij partijen auto's veilen + hun kenteken staan op de foto's. Volgens mij, en dit weet ik niet zeker, moet de auto bij hen staan.quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Jawel en dat is gewoon C2C. Kosten zijn geloof ik 10% bij the collectibles.
3%quote:Op vrijdag 5 september 2025 09:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Als *site* daar en ruim onder kan blijven en voldoende exposure en bekendheid weet te creëren en voor de rest op zijn minst the collectibles te kunnen matchen dan kan het wellicht levensvatbaar zijn denk ik.
Ik hoopte eerlijk gezegd wat UX/UI feedback te krijgen, vandaar de link. Niks is live en nog enige tijd niet, dus geen spam. (vandaar de demo.(site).nl subdomein)quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:28 schreef Armani XL het volgende:
Ik heb de linkjes en naam weggehaald uit de OP. Spam is niet toegestaan en voor de vragen die gesteld worden in de OP is de naam verder ook niet nodig.
Topic kan weer dus weer open.
Probeer eens onze site, kijk eens of je de UX beter vindt.quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat een t*fyssite, alles is uitgegrijsd en je kunt nergens op klikken
Hoe kom ik op die site dan? Ik zie geen link.quote:Op vrijdag 5 september 2025 14:54 schreef SSienna het volgende:
[..]
Probeer eens onze site, kijk eens of je de UX beter vindt.
Ze hebben het weggehaald voor spam I guess.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:13 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe kom ik op die site dan? Ik zie geen link.
UX/UI feedback kun je ook vragen zonder de site te willen spammen..quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:50 schreef SSienna het volgende:
Ik hoopte eerlijk gezegd wat UX/UI feedback te krijgen
Schitterende site, werkt veel beter dan die collectables.quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:23 schreef SSienna het volgende:
[..]
Ze hebben het weggehaald voor spam I guess.
Definieer jij een keer linken als spammen?quote:Op vrijdag 5 september 2025 15:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
UX/UI feedback kun je ook vragen zonder de site te willen spammen..
Bv vragen wat de wensen en hindernissen zijn die mensen uit een mogelijke doelgroep nu ondervinden en op welke punten een nieuw initiatief zich zou kunnen onderscheiden van het al bestaande aanbod.
als je wel specifieke user-testing wil hebben op een al ontwikkelde interface (zij het de al bestaande website of een prototype waarbij ik het een beetje rare omdraaiing vind om eerst iets al te ontwikkelen, en daarna de UX te gaan testen, je gaat ook geen 'test-rit' maken nadat je de auto al gekocht hebt), is het verder normaal gewoon te betalen voor testing... User-testen is net zo goed een commerciele activiteit als het ontwikkelen of designen van een website
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |