De app Merlin is ook superleuk, vogelen zonder ze te zien..quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:43 schreef golfer het volgende:
Vogelen als hobby.
Komt mij bekend voor. Dat is ook 1 van de hobby's van mijn echtgenote.
Die heeft zij natuurlijk ook al jaren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:28 schreef Firuze60 het volgende:
De app Merlin is ook superleuk, vogelen zonder ze te zien..
Gideon bash altijd terechtquote:Op woensdag 8 oktober 2025 05:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Maar hij mag wel stoppen met Gideon pakken op zijn stem. Wat kan hij daaraan doen? Het is ook niet alsof Lale Gül ervoor heeft gekozen zulke dikke tieten te krijgen waar ik me niet toe aangetrokken voel.
Ff dimmen weeje.
Meekren.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 00:24 schreef Dutch_view het volgende:
Lol die oude verkiezingsdebatten met lullige muziek, planten en zure jus 'd orange![]()
Wel met Jaap van MekerenGOD
Thomas de graaf en winny sorgdrager zijn d66 kopstukken. Dus al gauw 20% van de raad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:26 schreef golfer het volgende:
BBB en de Raad van State.
Afgang voor Caroline.
Plus bullshit van andere BBBers die daar onzin over uitkramen.
Er zijn echt 17 leden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:37 schreef Coppi het volgende:
Thomas de graaf en winny sorgdrager zijn d66 kopstukken. Dus al gauw 20% van de raad.
Edit Han Polman is ook D66 lid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |