Zeker wel, heb ook wel eens….. moet ik even kijken wie het nu was een kaart gestuurdquote:
Bugles hoef je ook niet te dippen neequote:Op donderdag 4 september 2025 22:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nope. Ik dip niet.
Waarschijnlijk vind ik daarom doritos ook gewoon niet lekker
Eerst zien en dan geloven.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zeker wel, heb ook wel eens….. moet ik even kijken wie het nu was een kaart gestuurd
Azula heb ik een kaart gestuurd vanuit Texas.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Azula heb ik een kaart gestuurd vanuit Texas.
Wel na veel margaritas , dus ik wist niet meer wat ik geschreven had maar ze stuurde later m’n kaart nog door op de foto.
Nee die is al een tijd weg denkquote:Op donderdag 4 september 2025 22:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Die heb ik al eventjes niet meer gezien.
Kon altijd wel lachen om haar en ook met haar.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:32 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee die is al een tijd weg denk
Ken ik niet. Denk ikquote:Op donderdag 4 september 2025 22:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Die heb ik al eventjes niet meer gezien.
Ik heb nog steeds der adres, ik kan der een kaart sturen dat ze terug moet komen.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Kon altijd wel lachen om haar en ook met haar.
Blufquote:Op donderdag 4 september 2025 22:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds der adres, ik kan der een kaart sturen dat ze terug moet komen.
Ik geloof je pas als ik een foto heb gezien.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:35 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik ga morgen een kaart sturen!!!!
Of misschien onder een andere username. Maar deze zegt me niksquote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:34 schreef Rozevla het volgende:
En als ze dat niet doet gooi ik een steen met een brief door de ruit “ dan niet joh kut !!! “
Myrr was het eerst.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of misschien onder een andere username. Maar deze zegt me niks
Zal ik er een gedicht op zetten ?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik geloof je pas als ik een foto heb gezien.
Jaquote:Op donderdag 4 september 2025 22:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zal ik er een gedicht op zetten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |