Ja die kans acht ik ook wel zeer kleinquote:Op donderdag 4 september 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan ben je zeker weten niet mijn collega
Ik wilde het gewoon extra checkenquote:Op donderdag 4 september 2025 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die kans acht ik ook wel zeer klein
Jij woont ergens op de rand van Duitsland ofzo, daar zit ik een flink eindje vanafquote:Op donderdag 4 september 2025 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde het gewoon extra checken
Nee jij woont dichter bij dat andere landquote:Op donderdag 4 september 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij woont ergens op de rand van Duitsland ofzo, daar zit ik een flink eindje vanaf
daglicht lampquote:Op donderdag 4 september 2025 20:27 schreef Nattekat het volgende:
Maar het is nog steeds fijner om met daglicht te werken
Duitsland is hier nog kilometers vandaan. Paar uur op de fiets.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij woont ergens op de rand van Duitsland ofzo, daar zit ik een flink eindje vanaf
Ik reageerde op ditquote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dille en Kamille heeft herfst spullen
[ afbeelding ]
Kan ik niets aan doen dat ze leuke spulletjes hebbenquote:
Ik zit in een half uurtje in Rotterdam of Antwerpenquote:Op donderdag 4 september 2025 20:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee jij woont dichter bij dat andere land
Dan moet je misschien wat harder doortrappenquote:Op donderdag 4 september 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Duitsland is hier nog kilometers vandaan. Paar uur op de fiets.
3 uur fietsenquote:Op donderdag 4 september 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je misschien wat harder doortrappen
Voor mij is dat minstens het dubbelequote:
Is ook prima skatjun. We hoeven niet overal ruzie over te hebbenquote:Op donderdag 4 september 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan ik niets aan doen dat ze leuke spulletjes hebben
Wat moet ik noteren?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook prima skatjun. We hoeven niet overal ruzie over te hebben![]()
Ja biertjesNoteer je @:ama?
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook prima skatjun. We hoeven niet overal ruzie over te hebben![]()
Ja biertjesNoteer je @:ama?
nee dan moet ik naar bedquote:Op donderdag 4 september 2025 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]was met jou?
Nog even en je gaat ook nog iets leuks over Âmbar zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |