Ja, denk het wel hoor. Heb het eerder gedaan...Maar dan gaan we terug naar 2013...quote:Op donderdag 4 september 2025 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je daar wel weer aan wennen, denk je?
In die hoge toren woonde je niet zelfstandig?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, denk het wel hoor. Heb het eerder gedaan...Maar dan gaan we terug naar 2013...
Lidl B&J, cookiedough.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oeh, lekker.
Wat voor?
Jawel, maar daar waren mijn directe buren ook mensen die begeleid woonden en in de eerste jaren was er iedere dag wel een koffiemomentje. Dus zag ik iedere dag wel begeleiding...quote:Op donderdag 4 september 2025 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In die hoge toren woonde je niet zelfstandig?
Ik haat datquote:Op donderdag 4 september 2025 19:16 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Blijft zo heerlijk aan de kiezen plakken
Ik ben er ook geen fan van maar kun je nog wel even nagenietenquote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 19:16 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Blijft zo heerlijk aan de kiezen plakken
Dat wel ja.quote:
Die stoffige salmiak oldtimersquote:
Hier was die weer voortreffelijk getimed, toen ik naar huis reed kleurde heel de lucht donker, toen ik thuis uit de auto stapte begon het te onweren en kwam het met bakken uit de luchtquote:Op donderdag 4 september 2025 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wachten tot de regen hier voorbij is dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |