Polen rolt Oranje op.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou we winnen vast. Koeman heeft gezegd dat we Europese top zijn en in Polen is het hommeles. De Lewa rel lijkt gesust maar okee is het nog niet. Dus die brengen niks klaar. 4-1.
dat is altijd wel spannend jaquote:Op donderdag 4 september 2025 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wegafsluiting duurt nog tot half oktober.
Onderweg naar huis zat ik nog in een stortbui. Ik zag bijna niks meer voor me, zo hard regende het.
Was wel een bruineonderbroek-momentje.
Zit je op je nieuwe stekje?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik denk 2-2
Maar ik heb er echt geen kijk op...
Nietes johquote:Op donderdag 4 september 2025 18:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Polen rolt Oranje op.
Op dit moment niet. Maar heb er wel de rest van de dag gezeten..quote:Op donderdag 4 september 2025 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je op je nieuwe stekje?
Wellus.quote:
En hopen dat achteropkomend verkeer je op tijd ziet en kan afremmen.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is altijd wel spannend jaen je moet extra afstand houden maar dan weet je al helemaal niet meer waar en hoe de weg is
Zo'n hartwip had ik afgelopen woensdag. Ik moest remmen en achter mij kwam iemand met veel vaart aanrijden. Die remde echt net op tijd, de lul.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hopen dat achteropkomend verkeer je op tijd ziet en kan afremmen.
Oh die waren altijd best lekker.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In de winkel was ik op zoek naar die honinggraatjes drop, maar ik kon alleen maar de suikervrije variant ervan vinden. Die maar gekocht, maar deze zijn toch minder.
Hebben ze deze versie niet meer?
[ afbeelding ]
Ja, daarom. En vanwege mijn hoesten, wilde ik die weer halen.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh die waren altijd best lekker.
Dubbelzout heb ik wel eens gehaald, was wel ff wennen. En anders de normale honingdrop.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daarom. En vanwege mijn hoesten, wilde ik die weer halen.
Ik heb de normale honingdrop nu ook gehaald. Maar die zijn minder lekker dan degene die ik wil.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dubbelzout heb ik wel eens gehaald, was wel ff wennen. En anders de normale honingdrop.
Kun je daar wel weer aan wennen, denk je?quote:Op donderdag 4 september 2025 18:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op dit moment niet. Maar heb er wel de rest van de dag gezeten..
Merkte wel dat ik het even lastig vond om alleen te zijn. Heb ik natuurlijk jaren niet gehad...
Ja, weer om!quote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb de normale honingdrop nu ook gehaald. Maar die zijn minder lekker dan degene die ik wil.
Is er maar 1 kroeg??quote:Op donderdag 4 september 2025 18:45 schreef essnhills het volgende:
De nacht begint iig vroeg vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |