Ja dat snap ik ook nietquote:Op donderdag 4 september 2025 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die mensen die alle hotspots in een park afrijden om even zelf op de foto te gaan en niks van heel het gebied meekrijgen
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:45 schreef Recce het volgende:
In Enschede staat een flinke sequoia in het Ledeboerpark.
[ afbeelding ]
Dat is bij concerten ook zo. Je gaat het toch nooit meer terugkijken.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet
Kijk dat je af en toe een mooie foto maakt is prima
Maar alles alleen door je schermpje beleven? Dan kun je net zo goed een natuurfilm aanzetten en thuis op de bank hangen met een zak chips
Ga je nu de hele tijd over chips praten?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet
Kijk dat je af en toe een mooie foto maakt is prima
Maar alles alleen door je schermpje beleven? Dan kun je net zo goed een natuurfilm aanzetten en thuis op de bank hangen met een zak chips
Ik maak alleen foto's van dingen die ik wil terugkijken.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is bij concerten ook zo. Je gaat het toch nooit meer terugkijken.
quote:
Paprikachipsquote:Op donderdag 4 september 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nu de hele tijd over chips praten?
ja, dit zal geen kerst only setje zijnquote:Op donderdag 4 september 2025 21:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij is volgend jaar ook nog wel te koop toch? Dit vraag ik voor mezelf.
Dan zet ik hem op mijn misschien lijstje voor volgend jaar.quote:Op donderdag 4 september 2025 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, dit zal geen kerst only setje zijn
tegen die tijd misschien ook wel bij amazon e.d. te krijgen voor minder
Heb je de kast vol fotoboeken van je vakantie staan?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik maak alleen foto's van dingen die ik wil terugkijken.
En om hier een verslag te kunnen maken natuurlijk
ik denk dat mn eerste te kopen set die raket zal zijnquote:Op donderdag 4 september 2025 22:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan zet ik hem op mijn misschien lijstje voor volgend jaar.
Moet ik van het weekend ook maar halen, straks op vakantie hebben ze dat nietquote:
Was ik wel mee bezig, maar moet ze nog laten drukkenquote:Op donderdag 4 september 2025 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je de kast vol fotoboeken van je vakantie staan?
Met korting toch?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat mn eerste te kopen set die raket zal zijn
Paprikachipsquote:Op donderdag 4 september 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nu de hele tijd over chips praten?
Hebben ze daar geen paprikachips?quote:Op donderdag 4 september 2025 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik van het weekend ook maar halen, straks op vakantie hebben ze dat niet
Waarom zou ik foto's van random mensen willen makenquote:Op donderdag 4 september 2025 22:14 schreef UitStraling het volgende:
Foto's maken van de natuur waar geen mens opstaat heb ik altijd een beetje vreemd gevonden, dat is niet meer waarom honden pissen tegen elke boom.
Nope, sowieso in heel veel landen niet, helemaal exclusief Nederlands is het niet, maar volgens mij is het hier wel het enige land waarbij het de normale smaak isquote:Op donderdag 4 september 2025 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Paprikachips
[..]
Hebben ze daar geen paprikachips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |