Ik doe t ook vaak in een gaysauna.quote:
Ik mankeer niks.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:34 schreef Gibson88 het volgende:
Trouwens, voor de goede orde. Als je al door 15 mijn in je mik bent gespoten is het wellicht raadzaam een GGD locatie te bezoeken. Zo'n cocktail ( haha woordgrap ) aan zaad in je mik is het niet ondenkbaar dat je inmiddels een hepatitis onder de leden hebt, of meer/iets anders.
Jij bent toch ook gay?quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik doe t ook vaak in een gaysauna.
Heeeeerlijk, laatst een betonharde piemel van een knappe vent van 70.
Je moet t echt doen. Ik ben hetero maar gewoon naakt in een herensauna met echte homo’s die weten hoe ze jou moeten p**pen. Echt eens gaan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 08:53 schreef Chandler het volgende:
Ben wel benieuwd wat de TS van de reacties vind..
Ik sta er iig (nog) niet voor open!
Als je je laat pijpen in een herensauna ben je geen heteroquote:Op zondag 9 november 2025 12:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je moet t echt doen. Ik ben hetero maar gewoon naakt in een herensauna met echte homo’s die weten hoe ze jou moeten p**pen. Echt eens gaan.
Nee een levensgenieter. Vrouwen kunnen niet zuigen dat weet je zelf.quote:Op zondag 9 november 2025 12:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als je je laat pijpen in een herensauna ben je geen hetero
Nou dan ben je nog nooit de goede vrouw tegen gekomen op dit gebiedquote:Op zondag 9 november 2025 12:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nee een levensgenieter. Vrouwen kunnen niet zuigen dat weet je zelf.
Handjob kunnen ze al niet
Hmm.. wie weet ooit maar voor nu absoluut niet!quote:Op zondag 9 november 2025 12:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Je moet t echt doen. Ik ben hetero maar gewoon naakt in een herensauna met echte homo’s die weten hoe ze jou moeten p**pen. Echt eens gaan.
Er bestaan geen chicks with dicks alleen dudes with boobsquote:Op donderdag 4 september 2025 15:29 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Chicks met dicks 🤤🤤🤤
Bisexuele gespot die zichzelf hetero noemtquote:Op zondag 9 november 2025 12:37 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nee een levensgenieter. Vrouwen kunnen niet zuigen dat weet je zelf.
Handjob kunnen ze al niet
Met een teentje knoflook?quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik mankeer niks.
Gister nog 3 kerels klaargemaakt.
quote:Op zondag 9 november 2025 13:48 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Er bestaan geen chicks with dicks alleen dudes with boobs
There's no such thing as chicks with dicks, only guys with titsquote:Op donderdag 4 september 2025 15:29 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Chicks met dicks 🤤🤤🤤
Ah shit, je was me al voorquote:Op zondag 9 november 2025 13:48 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Er bestaan geen chicks with dicks alleen dudes with boobs
Ach bij mn zaalvoetbalteam pakten de mannen ‘ voor de grap’ elkaars piemel vast en dan keihard lachen.quote:Op maandag 10 november 2025 16:07 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Bisexuele gespot die zichzelf hetero noemtmag allemaal hoor, meid.
Die mannen toch 😂 (denk je daar nog vaak aan?)quote:Op woensdag 12 november 2025 20:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ach bij mn zaalvoetbalteam pakten de mannen ‘ voor de grap’ elkaars piemel vast en dan keihard lachen.
Stiekem vonden ze t natuurlijk lekker en zag je hun eigen piemel ook iets groeien.
Hij heeft het altijd over mannen dus jaquote:Op woensdag 12 november 2025 20:32 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Die mannen toch 😂 (denk je daar nog vaak aan?)
zoals alle hetero mannen stiekem doenquote:Op donderdag 13 november 2025 09:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij heeft het altijd over mannen dus ja
Ja preciesquote:Op donderdag 13 november 2025 12:09 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
zoals alle hetero mannen stiekem doen
Ja eentje had echt een dikke en lange. Zijn vrouw zal gelukkig zijn.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:32 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Die mannen toch 😂 (denk je daar nog vaak aan?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |