SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
afhaalchinees toch?quote:Op donderdag 4 september 2025 12:28 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd wat ik vanavond bij mijn vader ga eten.
Bezorgchinees?quote:
Hebben we niet in Emmen.quote:
Nee dat ook weer niet maar verder geen idee.quote:
Schandaligquote:Op donderdag 4 september 2025 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben we niet in Emmen.
[..]
Nee dat ook weer niet maar verder geen idee.
Ga anders lekker uit etenquote:Op donderdag 4 september 2025 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben we niet in Emmen.
[..]
Met mijn verjaardag als het goed is.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ga anders lekker uit eten
Wat een uithoekquote:Op donderdag 4 september 2025 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben we niet in Emmen.
[..]
Tja... Hier in Noordbroek hebben we helemaal geen chinees. Enige wat hier zit is een snackbar en die is niet heel goed.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 12:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Tja... Hier in Noordbroek hebben we helemaal geen chinees. Enige wat hier zit is een snackbar en die is niet heel goed.
ONGEHOORD.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Tja... Hier in Noordbroek hebben we helemaal geen chinees. Enige wat hier zit is een snackbar en die is niet heel goed.
Wij hebben gewoon twee snackbars hier in de wijk. Naast elkaar.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij een AYCE wok, en daar kun je ook afhalenquote:Op donderdag 4 september 2025 12:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Uhu... OV hebben we hier trouwens ook nietquote:
Vind ik ookquote:
Luxe... Ik moet naar dorpen in de buurt of de stad als ik zelf niet wil koken.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon twee snackbars hier in de wijk. Naast elkaar.
Misschien is er een reden dat je er nog nooit bent geweestquote:Op donderdag 4 september 2025 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij een AYCE wok, en daar kun je ook afhalen
Maar daar ben ik nog nooit geweest eigenlijk
Nja, deze staat wel in de wijde omgeving goed bekend en heeft ook goede reviews.quote:Op donderdag 4 september 2025 12:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Misschien is er een reden dat je er nog nooit bent geweestIk heb zelf niet zoveel met wok restaurants, ben meer van bourgondisch of pizza's.
Snap ik, ik ben ook nooit uit eten geweest toen ik nog alleen was. Is niet zoveel aan.quote:Op donderdag 4 september 2025 13:06 schreef essnhills het volgende:
Ik ben gewoon niet zo van het in mijn eentje ergens eten bestellen/afhalen
Ik kook regelmatig ergens een grote hoeveelheid van (curry, stoofpot, lasagne etc.) en dat vries ik in porties in.quote:Op donderdag 4 september 2025 13:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Snap ik, ik ben ook nooit uit eten geweest toen ik nog alleen was. Is niet zoveel aan.
Afhalen overigens wel, niet altijd zin in koken en kant en klaar is op gegeven moment ook wel klaar.
Ja, dat is slimquote:Op donderdag 4 september 2025 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kook regelmatig ergens een grote hoeveelheid van (curry, stoofpot, lasagne etc.) en dat vries ik in porties in.
Dus als ik geen zin heb om te koken, dan loop ik even naar de markt voor een moot gebakken vis dan haal ik gewoon iets uit se vriezer
En ook een stuk gezonder en veel goedkoperquote:Op donderdag 4 september 2025 13:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, dat is slimDoen wij voornamelijk met stamppot, lekker makkelik en goede maaltijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |