Je zou het bed kunnen draaien, tegen die rechtermuur op de onderste foto aanquote:Op donderdag 4 september 2025 16:42 schreef Nizno het volgende:
snap alleen die twee kasten op de slaapkamer niet. het bed kan nergens normaal staan. En het lijken vaste kasten te zijn. Zoals hij nu staat is er amper ruimte tussen de kast en het bed, maar ja... nergens anders is ruimte door die andere kast tussen de twee ramen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie bedenkt dit?quote:Op donderdag 4 september 2025 16:42 schreef Nizno het volgende:
snap alleen die twee kasten op de slaapkamer niet. het bed kan nergens normaal staan. En het lijken vaste kasten te zijn. Zoals hij nu staat is er amper ruimte tussen de kast en het bed, maar ja... nergens anders is ruimte door die andere kast tussen de twee ramen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daarom hebben ze daar ook een werkkamer van gemaakt op de foto'squote:Op donderdag 4 september 2025 16:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens is die andere slaapkamer helemaal niet te gebruiken door de plaatsing van de kast.
hmmhmm... wel warm aan je hoofdquote:Op donderdag 4 september 2025 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je zou het bed kunnen draaien, tegen die rechtermuur op de onderste foto aan
Die wand met de andere slaapkamer
quote:Albert Heijn verwelkomt Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe 'supermarktmanager' in reclames
Wiens huis is dit?quote:Op donderdag 4 september 2025 16:42 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gerries droomhuisquote:
En dan kun je mij regelmatig zien wandelen!quote:
Likje verf, vaste kasten eruit slopenquote:Op donderdag 4 september 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Van het plafond van deze krijg ik uitslag en jeuk
[ afbeelding ]
Ja maar, ik gok dat ze zelf de 1e bewoners zijn van het huis. Dan hadden ze dat beter aan kunnen pakken, echter gezien de rest van het huis zijn dit geen kampioenen betreft inrichting.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom hebben ze daar ook een werkkamer van gemaakt op de foto's
Dit drijft de prijs natuurlijk wel omhoog.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dan kun je mij regelmatig zien wandelen!
dezequote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 16:33 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)bastion-85/43044271/
Hier wilde ik altijd wonen
je ziet geen vlekken op gevlekt plafondquote:Op donderdag 4 september 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Van het plafond van deze krijg ik uitslag en jeuk
[ afbeelding ]
Ja naar zulke dingen kijk ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Likje verf, vaste kasten eruit slopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |