Had ik eerst ook niet echt, maar vanaf etappe 9 vond ik het toch wel leuker worden.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik merk dat ik echt geen FUCK geef om deze Vuelta.
Ik kan er ook nog totaal niet inkomen, misschien morgen dat de Angliru wat aanwakkert.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst echt gekeken. Was ook niet goede reclame.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vooral benieuwd hoe lang Pidcock eraan blijft hangen of meer zelfs. Als het al twee minuten achterstand wordt is het wel klaar met de Vuelta.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik kan er ook nog totaal niet inkomen, misschien morgen dat de Angliru wat aanwakkert.
Liam Slock daarentegen gaat vol de sprint aan tegen Mes. Voor wie of voor wat? En Mes is ook wel zo iemand die dat soort dingetjes onthoudt.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klassieker doorrijden na tussensprint is ook weer uit
Een soort van passief agressief protest om opslag te krijgen? Zelfs Jeroen en Karsten begonnen er over.quote:Op donderdag 4 september 2025 16:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geluidseffecten van de regisseur.
Hoeveel had HTC ook alweer?quote:Op donderdag 4 september 2025 17:02 schreef franklop het volgende:
Op naar #78
Dat haalde UAE vorig jaar pas op 5 oktober
85quote:Op donderdag 4 september 2025 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeveel had HTC ook alweer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |