abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Miss 200.000.000! woensdag 3 september 2025 @ 21:53:58 #1
367000 roos94
pi_218672177
Originele post: Politie slaat alarm: jonge vrouw (24) vermist in Almere, mogelijk misdrijf

De politie is dringend op zoek naar een 24-jarige vrouw die sinds donderdagochtend wordt vermist in Almere. Er zijn ernstige zorgen over haar welzijn. "Wie weet waar ze is?"

De vrouw is voor het laatst gezien bij de Albert Heijn aan de Olivier van Noortstraat 32 in Almere, meldt de politie. Ze is vermoedelijk rond 10.00 uur in een auto gestapt bij een man, die op de rechter foto te zien is. De vrouw zelf staat op de linker foto.

De man rijdt normaal gesproken in een grijze Peugeot, type 307SW (stationcar), met kenteken 36-LH-RN.

. Volgens de politie kan echter niet worden uitgesloten dat er gebruik is gemaakt van een andere personenauto in een andere kleur.

Zorgen om veiligheid van de vrouw
De politie maakt zich ernstige zorgen over de veiligheid van de vrouw, omdat er aanwijzingen zijn dat zij slachtoffer is geworden van een misdrijf. Om welk misdrijf het zou gaan en of de vrouw in acuut levensgevaar verkeert, kan de politie desgevraagd niet bevestigen.

Getuigen worden opgeroepen direct 112 te bellen als zij de vrouw, de man of de auto hebben gezien.

update september 25

De vrouw is levenloos aangetroffen , verdachte is met de noorderzon vertrokken.

De politie heeft nieuwe informatie en beelden vrijgegeven rond de dood van de 24-jarige Boushra uit Almere. Met het vrijgegeven materiaal hoopt de politie de verblijfplaats van de 34-jarige verdachte, Omar Alhamad, te achterhalen.

[ Bericht 3% gewijzigd door roos94 op 03-09-2025 22:06:56 ]
pi_218672207
Sorry
Groot fan van User Wotte
pi_218672213
Is dat tony almeida niet?
pi_218672221
Beetje aparte verouderde OP zo.

Vrouw is al dood teruggevonden, en die auto is ook gevonden.
pi_218672223
Ai ai ai de volgende…. DIT LAND IS NAAR DE KNOPPE
U MAD?
pi_218672245
Tsja... ouder bericht, vrouw is al lang dood terug gevonden.

Nederland is daarentegen cultureel verrijkt.
pi_218673676
Misschien even reeksen?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_218675141
Werken er wel mensen bij t azc.

Hoezo loopt hij op z'n gemak met champoo onder z'n arm, rijd auto, gaat tanken en een vrouw vermoorden zonder gepakt te worden.

Hij had zelfs een inreisverbod.
pi_218675224
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 10:58 schreef woxxel2 het volgende:
Werken er wel mensen bij t azc.

Hoezo loopt hij op z'n gemak met champoo onder z'n arm, rijd auto, gaat tanken en een vrouw vermoorden zonder gepakt te worden.

Hij had zelfs een inreisverbod.
Je kan een hoop vinden van een azc of de mensen die er werken, maar je kan het ze niet aanrekenen dat hij zijn vrouw vermoord heeft. Dat hij (nog) niet gepakt is, tsja. Het is moeilijk denk ik. Waarschijnlijk had hij dit gepland en met een beetje planning is de vogel direct gevlogen.
pi_218675905
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Je kan een hoop vinden van een azc of de mensen die er werken, maar je kan het ze niet aanrekenen dat hij zijn vrouw vermoord heeft. Dat hij (nog) niet gepakt is, tsja. Het is moeilijk denk ik. Waarschijnlijk had hij dit gepland en met een beetje planning is de vogel direct gevlogen.
Een azc zou toch moeten weten dat ze onderdak geven aan iemand die er niet mag zijn. Of is dat ook een onderduik adres.
pi_218675933
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:46 schreef woxxel2 het volgende:

[..]
Een azc zou toch moeten weten dat ze onderdak geven aan iemand die er niet mag zijn. Of is dat ook een onderduik adres.
Helemaal mee eens, misschien zit deze gast nu zelfs weer onder een valse naam ondergedoken in een ander azc.
  Miss 200.000.000! donderdag 4 september 2025 @ 12:09:07 #12
367000 roos94
pi_218676057
waar zijn de kinderen nu eigenlijk? Pleeggezin of bij familie ondergebracht? Hoe bizar is dat voor hen.... moeder vermoord en vader neemt de pleitvaart? Doei kids ik zie jullie inshallah wel weer een keer beslama en tot ziens.
pi_218676149
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:09 schreef roos94 het volgende:
waar zijn de kinderen nu eigenlijk? Pleeggezin of bij familie ondergebracht? Hoe bizar is dat voor hen.... moeder vermoord en vader neemt de pleitvaart? Doei kids ik zie jullie inshallah wel weer een keer beslama en tot ziens.
Ik zou bang zijn dat die voor mij nog terug komt. :X
  donderdag 4 september 2025 @ 12:32:40 #14
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_218676291
Wat een klassieke boeventronie ook. Man man man. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_218676329
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:

En hoe kijk je naar de rest van de behandeling van deze mevrouw infidel?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 4 september 2025 @ 12:39:15 #16
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218676341
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:09 schreef roos94 het volgende:
Daar moet je ook maar even voor duimen ja, dat die goed terechtkomen. De broertjes en zusjes van die Ryan die verzopen is door haar eigen familie zitten nog bij diezelfde familie namelijk. Je weet wel, met die moeder die dingen appte als "Als God het wil, zullen we haar gewikkeld zien in een lijkwade".
  donderdag 4 september 2025 @ 12:40:01 #17
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_218676350
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En hoe kijk je naar de rest van de behandeling van deze mevrouw infidel?
Mis-handeling bedoel je. Wat een boef. :N

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Miss 200.000.000! donderdag 4 september 2025 @ 12:51:42 #18
367000 roos94
pi_218676424
quote:
15s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:32 schreef BansheeBoy het volgende:

Hij lijkt wel op het tweelingbroertje van Tonnano (mocro maffia) :')

Spellchecker donderdag 4 september 2025 @ 12:58:47 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218676470
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 21:53 schreef roos94 het volgende:
Originele post: Politie slaat alarm: jonge vrouw (24) vermist in Almere, mogelijk misdrijf

De politie is dringend op zoek naar een 24-jarige vrouw die sinds donderdagochtend wordt vermist in Almere. Er zijn ernstige zorgen over haar welzijn. "Wie weet waar ze is?"

De vrouw is voor het laatst gezien bij de Albert Heijn aan de Olivier van Noortstraat 32 in Almere, meldt de politie. Ze is vermoedelijk rond 10.00 uur in een auto gestapt bij een man, die op de rechter foto te zien is. De vrouw zelf staat op de linker foto.

De man rijdt normaal gesproken in een grijze Peugeot, type 307SW (stationcar), met kenteken 36-LH-RN.

. Volgens de politie kan echter niet worden uitgesloten dat er gebruik is gemaakt van een andere personenauto in een andere kleur.

De politie maakt zich ernstige zorgen over de veiligheid van de vrouw, omdat er aanwijzingen zijn dat zij slachtoffer is geworden van een misdrijf. Om welk misdrijf het zou gaan en of de vrouw in acuut levensgevaar verkeert, kan de politie desgevraagd niet bevestigen.

Getuigen worden opgeroepen direct 112 te bellen als zij de vrouw, de man of de auto hebben gezien.

update september 25

De politie heeft nieuwe informatie en beelden vrijgegeven rond de dood van de 24-jarige Boushra uit Almere. Met het vrijgegeven materiaal hoopt de politie de verblijfplaats van de 34-jarige verdachte, Omar Alhamad, te achterhalen.

[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 21:53 schreef roos94 het volgende:

update september 25

[ afbeelding ]
Datum update klopt niet
pi_218676654
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:18 schreef Drxx het volgende:

[..]
Ik zou bang zijn dat die voor mij nog terug komt. :X
Ik vermoed dat die kinderen wel ondergedoken zitten om dit te voorkomen.
pi_218728182
Bekijk deze YouTube-video

Zoals verwacht is de verdachte gefilmd op het bedrijventerrein waar hij zijn auto heeft achtergelaten. Ook van kleding gewisseld dus dat lijkt op een uitgekiend plan zo om de vrouw om het leven te brengen.
  woensdag 10 september 2025 @ 09:27:52 #22
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218728224
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 09:22 schreef Jor_Dii het volgende:

Zoals verwacht is de verdachte gefilmd op het bedrijventerrein waar hij zijn auto heeft achtergelaten. Ook van kleding gewisseld dus dat lijkt op een uitgekiend plan zo om de vrouw om het leven te brengen.
Natuurlijk, dat was wel te verwachten.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator / Redactie FP woensdag 10 september 2025 @ 09:57:42 #23
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218728542
quote:

Smeerlap :r
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 10 september 2025 @ 10:09:16 #24
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218728633
quote:

Desondanks gaat hij -als hij ooit gepakt gaat worden- ijskoud pleiten dat het een vlaag van verstandsverbijstering was, net als die familie van Ryan of die broers/neven/ex van Roshin waarbij er nota bene camerabeelden waren dat de dader met getrokken mes op de vrouw afloopt en meteen begon te steken van achteren in haar nek. "Nee edelachtbare, er was een woordenwisseling en toen werd ik overmand door emoties en toevallig had ik een mes bij me." En oh ja, dit was de tweede poging.

Daders van eerwraak zijn verrassend weinig bereid om diezelfde eer op te eisen voor een rechtbank.
  Moderator / Redactie FP woensdag 10 september 2025 @ 10:12:24 #25
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218728657
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 10:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Desondanks gaat hij -als hij ooit gepakt gaat worden- ijskoud pleiten dat het een vlaag van verstandsverbijstering was, net als die familie van Ryan of die broers/neven/ex van Roshin waarbij er nota bene camerabeelden waren dat de dader met getrokken mes op de vrouw afloopt en meteen begon te steken van achteren in haar nek. "Nee edelachtbare, er was een woordenwisseling en toen werd ik overmand door emoties en toevallig had ik een mes bij me." En oh ja, dit was de tweede poging.

Daders van eerwraak zijn verrassend weinig bereid om diezelfde eer op te eisen voor een rechtbank.
Tuurlijk niet. Dat uitschot gebruikt die eer zolang het hen goed uitkomt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218868217

Nog even een foto van de plek waar de auto is gevonden toegevoegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')