SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koen is gewoon te koppig om eens een keer een monteur langs te laten komen om die brug te fiksenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij staat de brug al 2 jaar permanent open
Ik kan ze in 1 keer verwijderen....quote:Op woensdag 3 september 2025 21:54 schreef kwiwi het volgende:
Moet op mobiel altijd al die quote en like alerts één voor één wegklikken, wat een gedoe40-45x (hahaatjes @:haags ) opnieuw naar de meldingen om er eentje te deleten
Koppige Koen!quote:Op woensdag 3 september 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koen is gewoon te koppig om eens een keer een monteur langs te laten komen om die brug te fiksen
Gewoon met scherp schieten aan de dorpsgrens.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koen is gewoon te koppig om eens een keer een monteur langs te laten komen om die brug te fiksen
Ja ik theoretisch ook, maar als ik op die knop druk komen ze gewoon weer terug.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan ze in 1 keer verwijderen....
Waaromquote:Op woensdag 3 september 2025 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Verhuizen naar een betere woning...
Eerst zo lang open laten staan dat ie vastgeroest is, en dan ook nog geen monteur bellenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wow dat is nog eens geluk hebbenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:57 schreef Recce het volgende:
Net tijdens een onweersbui woei één van m'n harde lenzen uit m'n oog tijdens het fietsen.Ik heb nog een tijdje gezocht met de zaklamp van m'n telefoon in een enorme stortbui, maar dat was kansloos. Toen ik thuiskwam en m'n regenpak uittrok, zag ik opeens iets op de grond liggen.
Was je dan niet alsnog kletsnat?quote:Op woensdag 3 september 2025 21:57 schreef Recce het volgende:
Net tijdens een onweersbui woei één van m'n harde lenzen uit m'n oog tijdens het fietsen.Ik heb nog een tijdje gezocht met de zaklamp van m'n telefoon in een enorme stortbui, maar dat was kansloos. Toen ik thuiskwam en m'n regenpak uittrok, zag ik opeens iets op de grond liggen.
Wel een beetje riskant als je daar iemand neerzet die triggerhappy is en alles neerschiet wat beweegtquote:Op woensdag 3 september 2025 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon met scherp schieten aan de dorpsgrens.
Oh valt mij niet zo op. tbhquote:Op woensdag 3 september 2025 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik theoretisch ook, maar als ik op die knop druk komen ze gewoon weer terug.
Ja denk dat we toch eens een functioneringsgesprek met hem moeten hebbenquote:Op woensdag 3 september 2025 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerst zo lang open laten staan dat ie vastgeroest is, en dan ook nog geen monteur bellen
Wel lekker rustig in het dorp dan. Maar goed, we geven alle inwoners wel een oranje reflecterend vestjequote:Op woensdag 3 september 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje riskant als je daar iemand neerzet die triggerhappy is en alles neerschiet wat beweegt
Wel een beetje een verkapte manier om te zeggen van 'oh kijk mij eens populair zijn, ik kom helemaal om in de likes'quote:Op woensdag 3 september 2025 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik theoretisch ook, maar als ik op die knop druk komen ze gewoon weer terug.
Ja, wel redelijk.quote:Op woensdag 3 september 2025 21:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Was je dan niet alsnog kletsnat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |