Heb je de foto 'pussy' genoemd?quote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 10:46 schreef bitterbal het volgende:
marco is nu 3 maanden
[ afbeelding ]
ik heb geprobeerd de eigenaresse te overtuigen de harnas uit te doen maar is niet gelukt.
Waarom zou je het harnasje af willen doen in een openbare gelegenheid?quote:Op donderdag 4 september 2025 10:46 schreef bitterbal het volgende:
marco is nu 3 maanden
[ afbeelding ]
ik heb geprobeerd de eigenaresse te overtuigen de harnas uit te doen maar is niet gelukt.
omdat ze er niet blij mee is heb ik het idee. Ze lijkt constant geīrriteerd door dat ding plus we laten haar niet rondlopen ook. ze zit altijd op schootquote:Op donderdag 4 september 2025 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom zou je het harnasje af willen doen in een openbare gelegenheid?
quote:Op donderdag 4 september 2025 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie de foto nog gewoon .
Andere tijdzone leef jijquote:Op donderdag 4 september 2025 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie de foto nog gewoon .
Ja, ik durf de pagina ook niet te verversen.quote:
Is ook gewenning voor zo'n beestje. Harnas af doen buiten zou ik echt niet doen, zo'n beestje schiet weg voor je er erg in hebt.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat ze er niet blij mee is heb ik het idee. Ze lijkt constant geīrriteerd door dat ding plus we laten haar niet rondlopen ook. ze zit altijd op schoot
ja ze krijgt nu interesse in de vogeltjes. das zo grappig om te zienquote:Op donderdag 4 september 2025 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is ook gewenning voor zo'n beestje. Harnas af doen buiten zou ik echt niet doen, zo'n beestje schiet weg voor je er erg in hebt.
Inclusief wiebelkontje?quote:Op donderdag 4 september 2025 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze krijgt nu interesse in de vogeltjes. das zo grappig om te zien
Ik zit mobiel, dus dan heb ik geen F5.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je op F5 drukt is die weg denk ik.
Dat... succes.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
De cijfers zijn binnen
Ik moet 25000¤ per jaar sparen om de huizenmarkt bij te houden.
Kan jullie een geheim verklappen, dat lukt me niet.
Allemaal welkomskaartjesquote:Op donderdag 4 september 2025 10:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
16 poststukken onderweg naar hier volgens de postnl app
Zal nog wel van de vorige bewoner zijn....
2083 per maand... Best veel ja.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:58 schreef Nattekat het volgende:
De cijfers zijn binnen
Ik moet 25000¤ per jaar sparen om de huizenmarkt bij te houden.
Kan jullie een geheim verklappen, dat lukt me niet.
Dat kan niemand met een modaal inkomen.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
2083 per maand... Best veel ja.
Van gerechtsdeurwaarders waarschijnlijk ja. Die lagen gisteren ook al in de bus...quote:Op donderdag 4 september 2025 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Allemaal welkomskaartjes
Oh gezelligquote:Op donderdag 4 september 2025 11:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van gerechtsdeurwaarders waarschijnlijk ja. Die lagen gisteren ook al in de bus...
Lekker allemaal retour afzender sturen met. Woont niet op dit adres.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van gerechtsdeurwaarders waarschijnlijk ja. Die lagen gisteren ook al in de bus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |