Ik heb 's nachts wel eens een stukje chocolade gegeten en daarna gekwijld.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stukjes chocola in je bruine kwijl.
Chocola eten in je slaap?quote:Op donderdag 4 september 2025 09:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb 's nachts wel eens een stukje chocolade gegeten en daarna gekwijld.
Ik las brug instorting genotquote:Op donderdag 4 september 2025 09:43 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag was het 15 minuten fietsen. Brug in storing genot.
Ik ookquote:Op donderdag 4 september 2025 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las brug instorting genot
Dat zou knap vervelend zijnquote:Op donderdag 4 september 2025 09:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las brug instorting genot
Dan waren het wel meer dan 15 minutenquote:
Nou, was best lekker.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genoten van de zon gisteravond?
Net hoe ver de volgende brug is.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan waren het wel meer dan 15 minuten
Wij hadden gisteren tijdens onze wandeling een brug die open ging. Duurde nog geen 5 minuten in totaal. Het kan dus snellerquote:Op donderdag 4 september 2025 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net hoe ver de volgende brug is.
Woop woop!quote:
Ik was ergens met de auto naartoe gegaan omdat het enorm zou gaan regenen van 19:45 tot 20:30, terwijl ik rond 20:00 weg zou gaan.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou, was best lekker.
Code geel
Echt hef dat lekker op zeg.
Brug kan snel open en dicht zijn, maar ik heb hier zoveel bruggen dat ik ook regelmatig doorfiets naar de volgende brug (als de bootjes vanuit die richting komen dan, met de bootjes meefietsen heeft geen zin). Gezien waar het vochtig poesje woont, verwacht ik een soortgelijke situatie.quote:Op donderdag 4 september 2025 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij hadden gisteren tijdens onze wandeling een brug die open ging. Duurde nog geen 5 minuten in totaal. Het kan dus sneller
Goed puntquote:Op donderdag 4 september 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Brug kan snel open en dicht zijn, maar ik heb hier zoveel bruggen dat ik ook regelmatig doorfiets naar de volgende brug (als de bootjes vanuit die richting komen dan, met de bootjes meefietsen heeft geen zin). Gezien waar het vochtig poesje woont, verwacht ik een soortgelijke situatie.
Is je vorige woonplek nu helemaal leeg of is er nog steeds een bewoner?quote:
Leeg. Toen ik naar die tijdelijke plek ging, gingen we met drie man weg en dat waren de laatsten. De kamers zouden kantoren worden en dat is misschien al zoquote:Op donderdag 4 september 2025 10:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Is je vorige woonplek nu helemaal leeg of is er nog steeds een bewoner?
Kantoren? Is daar behoefte aan dan?quote:Op donderdag 4 september 2025 10:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Leeg. Toen ik naar die tijdelijke plek ging, gingen we met drie man weg en dat waren de laatsten. De kamers zouden kantoren worden en dat is misschien al zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |