"ouderdomsclausule en asbestclausule"quote:Op donderdag 4 september 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)ydnlaan-76/43049849/
Hier verwacht ik een enorm addertje zo goedkoop is het
Je zit zo op de A4 en A44.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
https://www.funda.nl/deta(...)ydnlaan-76/43049849/
Hier verwacht ik een enorm addertje zo goedkoop is het
Die zijn niet perse het probleem.quote:
Daarom zeg ik ook 3 gemeentes verder.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leiden zelf heeft op zich wel de nodige betaalbare woningen. Het ding is dat Leiden nogal een populaire gemeente is en dat je met 20 anderen een bod uitbrengt.
Alle omliggende gemeenten zijn duurder.
Ja same.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier geen last van. Nooit wat op slot hier
Ik wou net zeggen die hebben wij hier wel genoeg hoorquote:Op donderdag 4 september 2025 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn niet perse het probleem.
En dan muiten dat ik met Den Haag kom.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook 3 gemeentes verder.
Oegstgeest is ook niet te doen, Voorschoten ook al een jaar of 10 niet meer.
Laat liever mijn kringspier uitscheuren.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan muiten dat ik met Den Haag kom.
Rondom Alphen is alles veel goedkoper.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Zelfde laken een pak als Leiden lijkt me, maar goed.
*zet puntmuts op*quote:Op donderdag 4 september 2025 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan zit je in Alphen.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rondom Alphen is alles veel goedkoper.
Den Haag dat is toch waar die prachtparels die Jemenitische jongen met die snackbar weggestenigd hebben? Mooi dorp man.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat liever mijn kringspier uitscheuren.
38 Marokkanen als buurman?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vlakbij Riel en Chaam en Baarle-Nassau. Op de fiets Belgische fritten halenquote:
Efficiënt gestapeld wel dan.quote:
Ehhhhh... Da's een pittig eindje fietsen.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vlakbij Riel en Chaam en Baarle-Nassau. Op de fiets Belgische fritten halen![]()
Zwammerdam.quote:
Alphenquote:Op donderdag 4 september 2025 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehhhhh... Da's een pittig eindje fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |