Ik vraag me af wie haar account heeft gehacktquote:
Een groene eco-hippie.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie haar account heeft gehackt
quote:Op woensdag 3 september 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, heel verstandig laten liggen
London met kerstversiering?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
November en December gaan nog drukke maanden worden. Radiohead gaat weer optreden en een label night in London van een van mijn favo platenlabels. Eerst maar eens kaarten proberen te krijgen.
Stond eigenlijk niet op de planning voor dit jaar. Maar London in de kerstperiode is wel leuk; maar laatste jaren echt enorm druk.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
London met kerstversiering?Hier wordt December hopelijk een super relaxte maand, zo'n beetje de hele maand vakantie
iets typisch zwitsers?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
London met kerstversiering?Hier wordt December hopelijk een super relaxte maand, zo'n beetje de hele maand vakantie
quote:Op woensdag 3 september 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, heel verstandig laten liggen
Hier zag het er op buienradar uit alsof het zou losgaan, maar uiteindelijk alleen een buitje, inmiddels begint de zon ook weer te schijnen .quote:
Ik wilde dus eerst in oktober maar door "dingen" ging dat niet door. In november wordt het even lastig en dan ineens is het al december, maar dan is het teringdruk.quote:Op woensdag 3 september 2025 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stond eigenlijk niet op de planning voor dit jaar. Maar London in de kerstperiode is wel leuk; maar laatste jaren echt enorm druk.
Nee, ga de 2 weken voor kerst op vakantie, en dan nog 2 weken lekker thuis met kerst en oud en nieuwquote:
Ver weg weer?quote:Op woensdag 3 september 2025 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ga de 2 weken voor kerst op vakantie, en dan nog 2 weken lekker thuis met kerst en oud en nieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |