SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maakt de lekkerste wraps :9
Maar soms ook nietquote:Op woensdag 3 september 2025 16:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het leven is soms zo simpel.
Simpel maken!quote:
quote:Op woensdag 3 september 2025 16:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En anders kom ik wel even langs.
Zo simpel is het helaas vaak niet.quote:
Ik wou positief zijnquote:Op woensdag 3 september 2025 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo simpel is het helaas vaak niet.
Ik ben slechts realist.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wou positief zijn
Ik ook. Soms.quote:
Same.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar niet-directe communicatie kost bij mij ook veel minder energie, irl gesprek of videomeeting kost echt veel meer bandbreedte dan even wat typen als reactie op wat een ander getypt heeft.
Dat soort meetings ben ik één keer bij aanwezig, daarna check ik even of het wat toevoegt als ik er bij ben.quote:Op woensdag 3 september 2025 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Same.
Vooral met van die meetings waar mijn aanwezigheid echt geen enkel verschil heeft gemaakt voor zowel ikzelf als de anderen.
Samequote:
Hallo mevrouw Kwiwiquote:Op woensdag 3 september 2025 16:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Same![]()
Maar nodig graag mensen uit thuis voor brunch, apéro of etentje. Na hele/halve dag in de keuken staan en paar uur bezoek ben ik dan wel kapot en mag iedereen weer naar huis
Ik heb geen keusquote:Op woensdag 3 september 2025 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat soort meetings ben ik één keer bij aanwezig, daarna check ik even of het wat toevoegt als ik er bij ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |