abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218671397
Komen we dan nooit van Vitesse af? Er blijft maar publiek geld in die bodemloze put gestort worden..
pi_218671442
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Komen we dan nooit van Vitesse af? Er blijft maar publiek geld in die bodemloze put gestort worden..
Kakkerlakken kan men niet bestrijden.
  woensdag 3 september 2025 @ 20:34:11 #203
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218671455
quote:
12s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:33 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Er zijn wel van die joekels van spinnen die ze graag opeten.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218671486
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:34 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Er zijn wel van die joekels van spinnen die ze graag opeten.
In dat geval zou ik graag voor een dag zo'n spin willen zijn.
  woensdag 3 september 2025 @ 20:42:37 #205
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_218671531
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:29 schreef DrDentz het volgende:
Welk publiek geld?
Rini dankjewel.
pi_218672021
Ook in het KKD topic gepost maar hier past het beter:

Gefeliciteerd Vitesse.
En nu met beide beentjes op de grond blijven staan. Geen gekke (financiele) dingen doen nu de club bijna afgebroken is.
Luchtfietsers en charlatans zijn er er genoeg langs geweest, dus ajb geen kletsverhalen over bijv. promotie binnen 3 jaar, maar gewoon de tijd nemen om terug te komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door quo_ op 03-09-2025 22:03:40 ]
-
pi_218672173
quote:
Op 1 oktober moet Vitesse de stadionhuur betalen. Van de Kuit laat weten dat de clubleiding niet hoeft aan te kloppen voor korting. 'We gaan niet met Vitesse-directeur Ben Mansvelder in gesprek over nieuwe voorwaarden.'
https://www.vi.nl/nieuws/(...)prek-huurvoorwaarden

Gewoon betoalen.
  woensdag 3 september 2025 @ 22:03:47 #208
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218672274
quote:
Ja, die denkt alleen maar aan concerten op het moment, blijf het vreemd vinden dat stadions soms in handen zijn van een andere partij, die de club dan ook nog gaat zitten tegenwerken.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218672358
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 22:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, die denkt alleen maar aan concerten op het moment, blijf het vreemd vinden dat stadions soms in handen zijn van een andere partij, die de club dan ook nog gaat zitten tegenwerken.
Der moeten ook maar net die artiesten komen he. Alleen de ArenA is groter en daarna krijg je de Ziggo en die staat ook genoeg dagen leeg. De man bluft natuurlijk.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 3 september 2025 @ 22:17:43 #210
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218672388
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 22:13 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Der moeten ook maar net die artiesten komen he. Alleen de ArenA is groter en daarna krijg je de Ziggo en die staat ook genoeg dagen leeg. De man bluft natuurlijk.
Veel winst valt er niet te behalen, inderdaad.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 3 september 2025 @ 22:20:44 #211
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_218672420
Veranderde TT +1. Topmoderators alhier 14.gif
pi_218672509
quote:
Terecht. Kapot maken die club.
U MAD?
pi_218672545
Nadat de avondklok er door de rechter er doorheen is geduwd gedurende COVID, is dit het tweede moment dat het doet lijken dat de rechtspraak politiek is. Ik ben geen jurist verder, dus het zal ergens wel juridisch kloppen, maar het doet vermoeden dat onder normale omstandigheden Vitesse dit hoger beroep nooit zou hebben gewonnen.

Echter, vanuit de samenleving zijn er toch te veel geluiden gekomen van mensen die Vitesse erg graag terug wilde. Eerlijk is eerlijk, zo werkt democratie natuurlijk wel, als de meerderheid die club terug wilt, snap ik dat er naar een oplossing moet worden gezocht.

Maar deze uitspraak is erg teleurstellend, want dit schept een precedent en jurisprudentie voor toekomstige zaken, wat er voor gaat zorgen dat bepaalde clubs, ongeacht wat ze uitspoken, nooit en te nimmer hun licentie kunnen kwijtraken. Het is meten met twee maten, want clubs als Haarlem en RBC Roosendaal hebben deze coulance van een rechter niet gehad.

Ik denk dat het goed is dat de KNVB zo snel mogelijk hun regels omtrent de licentie zullen aanscherpen, zodat geen enkele rechter dit soort licentie intrekkingen ongedaan kan maken.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_218672641
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 22:44 schreef Shreyas het volgende:
Nadat de avondklok er door de rechter er doorheen is geduwd gedurende COVID, is dit het tweede moment dat het doet lijken dat de rechtspraak politiek is. Ik ben geen jurist verder, dus het zal ergens wel juridisch kloppen, maar het doet vermoeden dat onder normale omstandigheden Vitesse dit hoger beroep nooit zou hebben gewonnen.

Echter, vanuit de samenleving zijn er toch te veel geluiden gekomen van mensen die Vitesse erg graag terug wilde. Eerlijk is eerlijk, zo werkt democratie natuurlijk wel, als de meerderheid die club terug wilt, snap ik dat er naar een oplossing moet worden gezocht.

Maar deze uitspraak is erg teleurstellend, want dit schept een precedent en jurisprudentie voor toekomstige zaken, wat er voor gaat zorgen dat bepaalde clubs, ongeacht wat ze uitspoken, nooit en te nimmer hun licentie kunnen kwijtraken. Het is meten met twee maten, want clubs als Haarlem en RBC Roosendaal hebben deze coulance van een rechter niet gehad.

Ik denk dat het goed is dat de KNVB zo snel mogelijk hun regels omtrent de licentie zullen aanscherpen, zodat geen enkele rechter dit soort licentie intrekkingen ongedaan kan maken.
RBC en Haarlem hebben zelf hun faillissement aangevraagd he, met je “meten met twee maten”

De meetlat waar RBC, Haarlem en Vitesse aan worden gelegd is of ze aan hun verplichtingen kunnen voldoen. De eerste twee konden dat niet, de derde wel.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_218672955
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 22:59 schreef kalinhos het volgende:

[..]
RBC en Haarlem hebben zelf hun faillissement aangevraagd he, met je “meten met twee maten”

De meetlat waar RBC, Haarlem en Vitesse aan worden gelegd is of ze aan hun verplichtingen kunnen voldoen. De eerste twee konden dat niet, de derde wel.
Ben benieuwd over het betalen van de aanstaande stadionhuur.

GTST Seizoen 245 aflevering 6.

Buiten dat, geen spelers meer, achterstand in de competitie. Stadion zat al half leeg tijden de eredivisie (vorig jaar positief verrast trouwens). Continu nieuwe smoesjes verzinnen, maar nu gaan we het echt anders doen. Vervolgens op dezelfde voet verder. Ik heb een hekel aan Twente, maar die route (na Munsterman met de billen volledig bloot gaan) is respectabeler dan deze route.
  donderdag 4 september 2025 @ 07:23:48 #216
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_218673267
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 22:44 schreef Shreyas het volgende:

Weer iemand die de rechtspraak in twijfel trekt zonder ook maar bij benadering te weten waar het nu eigenlijk over ging en waarom de rechter tot dit oordeel gekomen is. Wat wonen we toch langzamerhand in een vermoeiend land.

Waarom gaat iedereen er maar vanuit dat wat de KNVB beweert zonder meer klopt? Vitesse krijgt een puntenstraf en iedereen denkt: weer een misstand, wat een puinhoop! Maar was die sanctie wel terecht? Daarover bestaat twijfel. En als een deel van die sancties niet terecht is, is er dan wel een patroon waar de KNVB zo gretig over spreekt. En waarom moest het allemaal zo razendsnel deze zomer? Waarom een club die je eigenlijk wil opheffen als KNVB maar 1 week de tijd geven voor een hoger beroep?
Gezien de gretigheid waarmee types zoals jij Vitesse graag kapot ziet gaan is het juist van belang dat we in een rechtsstaat leven.
Rini dankjewel.
pi_218673528
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 07:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Weer iemand die de rechtspraak in twijfel trekt zonder ook maar bij benadering te weten waar het nu eigenlijk over ging en waarom de rechter tot dit oordeel gekomen is. Wat wonen we toch langzamerhand in een vermoeiend land.

Waarom gaat iedereen er maar vanuit dat wat de KNVB beweert zonder meer klopt? Vitesse krijgt een puntenstraf en iedereen denkt: weer een misstand, wat een puinhoop! Maar was die sanctie wel terecht? Daarover bestaat twijfel. En als een deel van die sancties niet terecht is, is er dan wel een patroon waar de KNVB zo gretig over spreekt. En waarom moest het allemaal zo razendsnel deze zomer? Waarom een club die je eigenlijk wil opheffen als KNVB maar 1 week de tijd geven voor een hoger beroep?
Gezien de gretigheid waarmee types zoals jij Vitesse graag kapot ziet gaan is het juist van belang dat we in een rechtsstaat leven.
Inderdaad, vrij hilarisch dat mensen bij gelegenheid ineens tegen rechters zijn, en niet kunnen overzien dat dat puur komt omdat de uitspraak niet strookt met hun eigen mening. Daar is de rechtspraak nu juist niet voor bedoeld.

En als het al politiek was geweest, dan was Vitesse juist eerder veroordeeld. De overgrote meerderheid van demense, van links tot rechts, hoopte dat Vitesse ten onder zou gaan.
pi_218673544
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 01:41 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
Ben benieuwd over het betalen van de aanstaande stadionhuur.

GTST Seizoen 245 aflevering 6.

Buiten dat, geen spelers meer, achterstand in de competitie. Stadion zat al half leeg tijden de eredivisie (vorig jaar positief verrast trouwens). Continu nieuwe smoesjes verzinnen, maar nu gaan we het echt anders doen. Vervolgens op dezelfde voet verder. Ik heb een hekel aan Twente, maar die route (na Munsterman met de billen volledig bloot gaan) is respectabeler dan deze route.
Die “achterstand” is maar 4 potjes he. Aangezien de KKD niet speelt tijdens interland-weekends heb je dat zo ingehaald.
Spelers bieden zichzelf wel aan.
  donderdag 4 september 2025 @ 09:34:55 #219
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_218673932
twitter
  donderdag 4 september 2025 @ 09:36:23 #220
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_218673943
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 08:37 schreef kalinhos het volgende:
Aangezien de KKD niet speelt tijdens interland-weekends
Een aantal clubs wel, ze hebben eigen keuze.
pi_218674047
Hilarisch gisteren in Veronica Inside: Johan Derksen is van mening dat elke club een speler aan Vitesse moet afstaan zodat deze weer een compleet elftal kan opstellen. Totaal de omgekeerde wereld dit! Moeten misdragingen worden beloond in plaats van bestraft? Ik blijf bij mijn voorstel dat clubs moeten weigeren tegen Vitesse te spelen. Tal van wedstrijden moeten anders worden ingehaald, wedstrijden die Vitesse keer op keer met 7-0 verliest. Goh, wat leuk voor de competitie. We zaten al met de Jong-elftallen rotzooi, krijgen we dit er ook nog eens bij.

Nee, ik koester geen persoonlijke wrok jegens Vitesse. Ik ben van mening dat welke club dan ook die de KNVB een paar jaar lang aan het lijntje houdt eruit moet worden gekukeld. Of het nu Ajax, Utrecht, Cambuur, Top Oss, of weet ik wie is. Als anderen betalen moet jij ook betalen.
  donderdag 4 september 2025 @ 09:51:03 #222
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_218674096
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:44 schreef TokkieFamilie het volgende:
Hilarisch gisteren in Veronica Inside: Johan Derksen is van mening dat elke club een speler aan Vitesse moet afstaan zodat deze weer een compleet elftal kan opstellen. Totaal de omgekeerde wereld dit! Moeten misdragingen worden beloond in plaats van bestraft? Ik blijf bij mijn voorstel dat clubs moeten weigeren tegen Vitesse te spelen. Tal van wedstrijden moeten anders worden ingehaald, wedstrijden die Vitesse keer op keer met 7-0 verliest. Goh, wat leuk voor de competitie. We zaten al met de Jong-elftallen rotzooi, krijgen we dit er ook nog eens bij.

Nee, ik koester geen persoonlijke wrok jegens Vitesse. Ik ben van mening dat welke club dan ook die de KNVB een paar jaar lang aan het lijntje houdt eruit moet worden gekukeld. Of het nu Ajax, Utrecht, Cambuur, Top Oss, of weet ik wie is. Als anderen betalen moet jij ook betalen.
Wou bijna zegfen: ze mogen Brobbey wel hebben.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_218674143
Wat een klucht

Die hele club, dat gerechtshof wat overduidelijk riekt naar belangenverstrengeling. Lekker neutraal in Arnhem gevestigd :')

Die vuurwerk gooiende degenerates die hun zin nog krijgen ook.

Ik snap oprecht al die jubelreacties uit de voetbalwereld niet. Dat het voor de gemiddelde Vitesse supporter een opluchting zal zijn a la, maar verder kan je toch niet blij zijn met deze schertsvertoning
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator donderdag 4 september 2025 @ 09:55:27 #224
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218674144
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:44 schreef TokkieFamilie het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:17 schreef TokkieFamilie het volgende:
Hierbij een nieuwe voorspelling: de KNVB gaat Vitesse wederom VELE strafpunten opleggen. Bijvoorbeeld -30 punten. Leuk voor de competitie om wederom een club erbij te hebben die voor de bok zijn klote meedoet.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 14:39 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
En daar zit hem nu net het hele probleem, zo ook mijn aversie voor deze uitspraak in. Want als eerst 100 rechters aangeven dat je geen recht hebt op een licentie en alleen de allerlaatste rechter wel, dan krijgt die ene nog gelijk ook. Is dit een democratie?
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 15:32 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
Vitesse zal er ook dit seizoen niet in slagen zijn papieren op orde te hebben of afspraken na te komen wat al heel snel zal resulteren in strafpunten. Ik blijft het bovendien bizar vinden dat velen nog altijd de fout bij de KNVB leggen. Dat die ene laatste rechter van mening is dat Vitesse niet heeft misleid wil nog niet zeggen dat al zijn voorgangers ongelijk hebben. Ik ben letterlijk van mening dat hier een vies spelletje heeft plaatsgevonden, dat de rechter beter gezegd flink onder druk is gezet.
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:13 schreef TokkieFamilie het volgende:
Ik lees net dat Vitesse gaat kijken of de opgelopen schade op de KNVB verhaald kan worden.
Het is hetzelfde als een strontvervelend jochie dat een jaar lang zijn docent uitscheld en propjes naar hem schiet. De docent besluit hem na een jaar eindelijk eens met een meetlat op zijn vingers te slaan en wat doet het vervelende jochie? Die klaagt hem direct aan. In Nederland krijgt zo'n strontaap dan meteen gelijk.
quote:
12s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:33 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 20:37 schreef TokkieFamilie het volgende:

[..]
In dat geval zou ik graag voor een dag zo'n spin willen zijn.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 4 september 2025 @ 10:05:22 #225
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218674218
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 09:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
User @TokkieFamilie krijgt enorm onder uit de zak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')