Ja daarom. Oranje speelt nog in oktober en ongetwijfeld ook in november of maart nog wel interlands en dan is t opgelost.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Er zijn maar vier wedstrijden die ingehaald moeten worden. Dat valt reuze mee.
Welnee. Gewoon het programma aanhouden van vorige maand en die 4 potjes die nu zijn vervallen (Almere, Ado, Den Bosch en De Graafschap) in de komende maanden inhalen.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:01 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Dat valt helemaal niet mee. Het complete programma moet worden omgegooid.
Je bedoelt die wedstrijden die gewoon al in het programma staan?quote:Op woensdag 3 september 2025 14:01 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Die kun je gewoon aanhouden zoals bedoeld met 20 teams. Kleine kans bestaat dat door het inhalen van wedstrijden iets later bekend is wie de eerste periode wint, maar daar heb je in de winter ook als er wedstrijden afgelast worden.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:03 schreef kalinhos het volgende:
En het scheelt ook dat die wiskundige benadering van de periodekampioen waarschijnlijk alleen voor periode 1 opgaat.
De uitspraak is nu wat meer uitgebreid:quote:Op woensdag 3 september 2025 12:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja (soort van in ieder geval in de vorm van cassatie of de al gestarte bodemprocedure), maar dat zal geen opschortende werking hebben.
quote:De besluitvorming van de commissies is in dit geval zo ingericht dat vóór de start van de competitie 2025/26 definitief moest zijn beslist. Dat heeft ertoe geleid dat de procedures onder hoge druk zijn gevoerd en behandeld alsof het spoedprocedures zijn. Dat waren het niet: het waren reguliere procedures bij de Licentiecommissie en de Beroepscommissie van de KNVB over de meest verstrekkende sanctie die op grond van het Licentiereglement opgelegd kan worden, namelijk het onvoorwaardelijk intrekken van de proflicentie. Daarbij moet de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht worden genomen. Door de snelheid zijn beginselen van een behoorlijke procesorde in het gedrang gekomen. Daardoor zijn de actuele ontwikkelingen rond Vitesse (met name de overname door de zogenoemde Sterkhouders en de beoogde nieuwe inrichting van de organisatie) onvoldoende meegenomen in de besluitvorming. Gelet daarop is het voldoende aannemelijk dat de rechter in de bodemprocedure zal oordelen dat de besluiten vernietigbaar zijn wegens strijd met regels over het tot stand komen van besluiten en het Licentiereglement.
Je gaat gewoon door en voegt die 4 lopende de weg in.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:01 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Jeetje. Wat een ONTZETTEND boze meneer gespot.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:56 schreef TokkieFamilie het volgende:
Wat een aanfluiting! En helaas zag ik dit al aankomen. Er wordt wat lachwekkend gedaan over mogelijke bedreigingen naar de rechter toe maar ik neem dit uitermate serieus. Het gebeurt veel vaker dan we denken, alleen wordt dit doodgezwegen want anders doet men de familie van de bedreigde wat aan.
Hierbij een oproep aan ALLE voetbalclubs. WEIGER om tegen Vitesse te spelen! Laat de club en haar toeschouwers niet toe tot je stad en reis ook niet af naar Arnhem. Vitesse maakt de hele competitie kapot nu al vier speelrondes zijn geweest. Ze kunnen niet eens meer een elftal opstellen. En ze moeten zich DIEP schamen want hebben een paar jaar lang de KNVB aan het lijntje gehouden. Het zijn wanbetalers in de ergste mate. Negeer de uitspraak van de rechter. Ik herhaal: NEGEER!
Zit wat in het kraanwater daarquote:Op woensdag 3 september 2025 14:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jeetje. Wat een ONTZETTEND boze meneer gespot.
Je doet je username eer aan.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:56 schreef TokkieFamilie het volgende:
Wat een aanfluiting! En helaas zag ik dit al aankomen. Er wordt wat lachwekkend gedaan over mogelijke bedreigingen naar de rechter toe maar ik neem dit uitermate serieus. Het gebeurt veel vaker dan we denken, alleen wordt dit doodgezwegen want anders doet men de familie van de bedreigde wat aan.
Hierbij een oproep aan ALLE voetbalclubs. WEIGER om tegen Vitesse te spelen! Laat de club en haar toeschouwers niet toe tot je stad en reis ook niet af naar Arnhem. Vitesse maakt de hele competitie kapot nu al vier speelrondes zijn geweest. Ze kunnen niet eens meer een elftal opstellen. En ze moeten zich DIEP schamen want hebben een paar jaar lang de KNVB aan het lijntje gehouden. Het zijn wanbetalers in de ergste mate. Negeer de uitspraak van de rechter. Ik herhaal: NEGEER!
Het is wat johquote:Op woensdag 3 september 2025 14:01 schreef TokkieFamilie het volgende:
[..]
Aan jouw avatar te zien komt bij jou geen water maar rum uit de kraan. Elke dag weer.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zit wat in het kraanwater daar
Ik krijg erge KlaasWeetAlles vibes.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:13 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Je doet je username eer aan.
Dit is een belediging voor @klaasweetallesquote:Op woensdag 3 september 2025 14:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik krijg erge KlaasWeetAlles vibes.
Ik heb liever dat (eigenlijk net als met de jong-teams) dan 19 teams ipv 20.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:17 schreef TokkieFamilie het volgende:
Hierbij een nieuwe voorspelling: de KNVB gaat Vitesse wederom VELE strafpunten opleggen. Bijvoorbeeld -30 punten. Leuk voor de competitie om wederom een club erbij te hebben die voor de bok zijn klote meedoet.
Voor welke club ben je?quote:Op woensdag 3 september 2025 14:17 schreef TokkieFamilie het volgende:
Hierbij een nieuwe voorspelling: de KNVB gaat Vitesse wederom VELE strafpunten opleggen. Bijvoorbeeld -30 punten. Leuk voor de competitie om wederom een club erbij te hebben die voor de bok zijn klote meedoet.
Maakt voor dit seizoen toch weinig uit, Vitesse zal hoe dan ook onderaan eindigen met een selectie die ze nu nog bijeen moeten rapen, en de minpunten die ze al hadden en mogelijk nog weer krijgen.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:21 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ik heb liever dat (eigenlijk net als met de jong-teams) dan 19 teams ipv 20.
Vur welke club bende gai?quote:
Wat de Jong-teams aangaat deel ik overigens volledig jullie mening. Die hadden allang weggemoeten uit de competitie.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maakt voor dit seizoen toch weinig uit, Vitesse zal hoe dan ook onderaan eindigen met een selectie die ze nu nog bijeen moeten rapen, en de minpunten die ze al hadden en mogelijk nog weer krijgen.
Gaat erom dat je volgend jaar weer een gezonde competitie hebt en inderdaad, die Jong-teams mogen lekker wegblijven wat mij betreft.
Op zich is het alternatief zonder jong-teams dat je een competitie hebt met 16 teams…dan toch maar Jong.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maakt voor dit seizoen toch weinig uit, Vitesse zal hoe dan ook onderaan eindigen met een selectie die ze nu nog bijeen moeten rapen, en de minpunten die ze al hadden en mogelijk nog weer krijgen.
Gaat erom dat je volgend jaar weer een gezonde competitie hebt en inderdaad, die Jong-teams mogen lekker wegblijven wat mij betreft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |