Kan ook.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Vitesse had toch het plan om amateurs op te roepen? Of was dat een luchtballon van de media?
Ik vraag me nog steeds af wat die eigenaar denkende is.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:10 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me af heeft vitesse nog een stadion?
De eigenaar van het Gelredome wilde de degradatie aangrijpen om er definitief vanaf te komen.
Het is technisch gezien een evenementenstadion.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat die eigenaar denkende is.
Een voetbalstadion hebben, maar van de voetbalclub af willen.
Alleen wil de gemeente geen extra evenementen toestaan. Vd Kuit is onder aan de streep een vastgoed bobo, die ziet meer geld in de grond denk ikquote:Op woensdag 3 september 2025 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is technisch gezien een evenementenstadion.
Niet alleen de knvb, maar een groot gedeelte van Nederland (dit topic voorop)quote:Op woensdag 3 september 2025 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
KNVB voor schut.
Vitesse godinnen.
Hij zegt ook te kunnen overleven met alleen evenementen, misschien wel beter want evenementen moeten rekening houden met het gras.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat die eigenaar denkende is.
Een voetbalstadion hebben, maar van de voetbalclub af willen.
Als vitesse failliet gaat dan heeft de gemeente weinig te willen.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Alleen wil de gemeente geen extra evenementen toestaan. Vd Kuit is onder aan de streep een vastgoed bobo, die ziet meer geld in de grond denk ik
Ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 3 september 2025 13:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als vitesse failliet gaat dan heeft de gemeente weinig te willen.
De gemeenteraad zal uiteindelijk kiezen voor herontwikkeling ipv gedeeltelijke leegstand.
Ho ho, iedereen behalve ik dan en volgens mij nog iemand. Altijd Vitesse gesteund tegen alle aasgierenquote:Op woensdag 3 september 2025 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet alleen de knvb, maar een groot gedeelte van Nederland (dit topic voorop)
Kom vechten rattekopquote:Op woensdag 3 september 2025 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet alleen de knvb, maar een groot gedeelte van Nederland (dit topic voorop)
Daarvoor is het Gelredome gebouwd met een grasmat die er uit kan rollen.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij zegt ook te kunnen overleven met alleen evenementen, misschien wel beter want evenementen moeten rekening houden met het gras.
Ik kan me ook niet voorstellen dat hij nog veel gaat vangen van vitesse.
Zure nekker gespotquote:Op woensdag 3 september 2025 13:56 schreef TokkieFamilie het volgende:
Wat een aanfluiting! En helaas zag ik dit al aankomen. Er wordt wat lachwekkend gedaan over mogelijke bedreigingen naar de rechter toe maar ik neem dit uitermate serieus. Het gebeurt veel vaker dan we denken, alleen wordt dit doodgezwegen want anders doet men de familie van de bedreigde wat aan.
Hierbij een oproep aan ALLE voetbalclubs. WEIGER om tegen Vitesse te spelen! Laat de club en haar toeschouwers niet toe tot je stad en reis ook niet af naar Arnhem. Vitesse maakt de hele competitie kapot nu al vier speelrondes zijn geweest. Ze kunnen niet eens meer een elftal opstellen. En ze moeten zich DIEP schamen want hebben een paar jaar lang de KNVB aan het lijntje gehouden. Het zijn wanbetalers in de ergste mate. Negeer de uitspraak van de rechter. Ik herhaal: NEGEER!
Er zijn maar vier wedstrijden die ingehaald moeten worden. Dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:53 schreef kalinhos het volgende:
Die inhaalpotjes plannen tijdens de komende 17 interland-weekenden en dat is klaar. Spelers vinden ze ook wel, er is toch zo’n club met werkloze profvoetballers?
Op zich vind ik het wel terecht ook. Ze werden gestraft voor de periode met Parry etc maar als ze zwart op wit hebben dat hij en zijn entourage er 0 meer mee te maken hebben en je nu een ‘schoon’ bestuur hebt geef ze dan iig dit seizoen de kans.
Deze user doet zijn naam alle eer aan.quote:Op woensdag 3 september 2025 13:56 schreef TokkieFamilie het volgende:
Wat een aanfluiting! En helaas zag ik dit al aankomen. Er wordt wat lachwekkend gedaan over mogelijke bedreigingen naar de rechter toe maar ik neem dit uitermate serieus. Het gebeurt veel vaker dan we denken, alleen wordt dit doodgezwegen want anders doet men de familie van de bedreigde wat aan.
Hierbij een oproep aan ALLE voetbalclubs. WEIGER om tegen Vitesse te spelen! Laat de club en haar toeschouwers niet toe tot je stad en reis ook niet af naar Arnhem. Vitesse maakt de hele competitie kapot nu al vier speelrondes zijn geweest. Ze kunnen niet eens meer een elftal opstellen. En ze moeten zich DIEP schamen want hebben een paar jaar lang de KNVB aan het lijntje gehouden. Het zijn wanbetalers in de ergste mate. Negeer de uitspraak van de rechter. Ik herhaal: NEGEER!
Dat valt helemaal niet mee. Het complete programma moet worden omgegooid.quote:Er zijn maar vier wedstrijden die ingehaald moeten worden. Dat valt reuze mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |