abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218668069
Jong Vitesse straks dan of zo?
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_218668074
KNVB voor schut.

Vitesse godinnen.
U MAD?
pi_218668076
Nadat de halve selectie is weggelopen mogen ze weer mee doen o|O
blablablabla
pi_218668095
Tijd voor rookbommen.
pi_218668105
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:14 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Vitesse had toch het plan om amateurs op te roepen? Of was dat een luchtballon van de media?
Kan ook.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218668111
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:10 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me af heeft vitesse nog een stadion?

De eigenaar van het Gelredome wilde de degradatie aangrijpen om er definitief vanaf te komen.
Ik vraag me nog steeds af wat die eigenaar denkende is.
Een voetbalstadion hebben, maar van de voetbalclub af willen.
1947-2016
pi_218668112
Benieuwd of de KNVB nog aansprakelijk kan worden gesteld voor spelers die nu transfervrij zijn weggegaan maar wel transferwaarde vertegenwoordigden zoals Huntelaar. Deze shitshow is nog lang niet voorbij.
  woensdag 3 september 2025 @ 13:24:17 #108
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218668114
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:23 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Het is technisch gezien een evenementenstadion.
pi_218668124
Tijd voor meme's

Vitesse is James Bond, knvb is de dame:

Bekijk deze YouTube-video
1947-2016
  Forum Admin woensdag 3 september 2025 @ 13:28:53 #110
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218668140
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Het is technisch gezien een evenementenstadion.
Alleen wil de gemeente geen extra evenementen toestaan. Vd Kuit is onder aan de streep een vastgoed bobo, die ziet meer geld in de grond denk ik
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218668141
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
KNVB voor schut.

Vitesse godinnen.
Niet alleen de knvb, maar een groot gedeelte van Nederland (dit topic voorop) :)
pi_218668146
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:23 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hij zegt ook te kunnen overleven met alleen evenementen, misschien wel beter want evenementen moeten rekening houden met het gras.

Ik kan me ook niet voorstellen dat hij nog veel gaat vangen van vitesse.
speak only if it improves the silence.
pi_218668156
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:28 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Alleen wil de gemeente geen extra evenementen toestaan. Vd Kuit is onder aan de streep een vastgoed bobo, die ziet meer geld in de grond denk ik
Als vitesse failliet gaat dan heeft de gemeente weinig te willen.

De gemeenteraad zal uiteindelijk kiezen voor herontwikkeling ipv gedeeltelijke leegstand.
speak only if it improves the silence.
  woensdag 3 september 2025 @ 13:32:09 #114
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_218668159
Hollywood aan de Rijn.
Het script voor een Nederlandse romcom uit duizenden schrijft zichzelf, met Carice van Houten, Barry Atsma, Jim Bakkum en Daan Schuurmans in de hoofdrollen, verwacht een tropische twist in Arnhem.
  Forum Admin woensdag 3 september 2025 @ 13:32:33 #115
pi_218668161
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:31 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Als vitesse failliet gaat dan heeft de gemeente weinig te willen.

De gemeenteraad zal uiteindelijk kiezen voor herontwikkeling ipv gedeeltelijke leegstand.
Ja dat bedoel ik ;)
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218668193
Wat is dit nou weer joh :D
Incelfrikandel
  woensdag 3 september 2025 @ 13:37:29 #117
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_218668197
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Niet alleen de knvb, maar een groot gedeelte van Nederland (dit topic voorop) :)
Ho ho, iedereen behalve ik dan en volgens mij nog iemand. Altijd Vitesse gesteund tegen alle aasgieren ^O^
Rini dankjewel.
pi_218668248
quote:
1s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Kom vechten rattekop
U MAD?
pi_218668307
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:29 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Hij zegt ook te kunnen overleven met alleen evenementen, misschien wel beter want evenementen moeten rekening houden met het gras.

Ik kan me ook niet voorstellen dat hij nog veel gaat vangen van vitesse.
Daarvoor is het Gelredome gebouwd met een grasmat die er uit kan rollen.
1947-2016
pi_218668319
Die inhaalpotjes plannen tijdens de komende 17 interland-weekenden en dat is klaar. Spelers vinden ze ook wel, er is toch zo’n club met werkloze profvoetballers?

Op zich vind ik het wel terecht ook. Ze werden gestraft voor de periode met Parry etc maar als ze zwart op wit hebben dat hij en zijn entourage er 0 meer mee te maken hebben en je nu een ‘schoon’ bestuur hebt geef ze dan iig dit seizoen de kans.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_218668337
Wat een aanfluiting! En helaas zag ik dit al aankomen. Er wordt wat lachwekkend gedaan over mogelijke bedreigingen naar de rechter toe maar ik neem dit uitermate serieus. Het gebeurt veel vaker dan we denken, alleen wordt dit doodgezwegen want anders doet men de familie van de bedreigde wat aan.

Hierbij een oproep aan ALLE voetbalclubs. WEIGER om tegen Vitesse te spelen! Laat de club en haar toeschouwers niet toe tot je stad en reis ook niet af naar Arnhem. Vitesse maakt de hele competitie kapot nu al vier speelrondes zijn geweest. Ze kunnen niet eens meer een elftal opstellen. En ze moeten zich DIEP schamen want hebben een paar jaar lang de KNVB aan het lijntje gehouden. Het zijn wanbetalers in de ergste mate. Negeer de uitspraak van de rechter. Ik herhaal: NEGEER!
  Forum Admin woensdag 3 september 2025 @ 13:57:27 #122
pi_218668347
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:56 schreef TokkieFamilie het volgende:
Wat een aanfluiting! En helaas zag ik dit al aankomen. Er wordt wat lachwekkend gedaan over mogelijke bedreigingen naar de rechter toe maar ik neem dit uitermate serieus. Het gebeurt veel vaker dan we denken, alleen wordt dit doodgezwegen want anders doet men de familie van de bedreigde wat aan.

Hierbij een oproep aan ALLE voetbalclubs. WEIGER om tegen Vitesse te spelen! Laat de club en haar toeschouwers niet toe tot je stad en reis ook niet af naar Arnhem. Vitesse maakt de hele competitie kapot nu al vier speelrondes zijn geweest. Ze kunnen niet eens meer een elftal opstellen. En ze moeten zich DIEP schamen want hebben een paar jaar lang de KNVB aan het lijntje gehouden. Het zijn wanbetalers in de ergste mate. Negeer de uitspraak van de rechter. Ik herhaal: NEGEER!
Zure nekker gespot
  woensdag 3 september 2025 @ 13:58:20 #123
466281 WismutVeilchen83
pi_218668354
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:53 schreef kalinhos het volgende:
Die inhaalpotjes plannen tijdens de komende 17 interland-weekenden en dat is klaar. Spelers vinden ze ook wel, er is toch zo’n club met werkloze profvoetballers?

Op zich vind ik het wel terecht ook. Ze werden gestraft voor de periode met Parry etc maar als ze zwart op wit hebben dat hij en zijn entourage er 0 meer mee te maken hebben en je nu een ‘schoon’ bestuur hebt geef ze dan iig dit seizoen de kans.
Er zijn maar vier wedstrijden die ingehaald moeten worden. Dat valt reuze mee.
Rini dankjewel.
  woensdag 3 september 2025 @ 13:59:17 #124
466281 WismutVeilchen83
pi_218668357
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2025 13:56 schreef TokkieFamilie het volgende:

Deze user doet zijn naam alle eer aan.
Rini dankjewel.
pi_218668374
quote:
Er zijn maar vier wedstrijden die ingehaald moeten worden. Dat valt reuze mee.
Dat valt helemaal niet mee. Het complete programma moet worden omgegooid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')