abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218676343
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:31 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Johan Derksen vindt dat alle Eredivisieclubs een gratis speler dit seizoen aan Vitesse moeten afstaan. Die spelers kunnen beter een jaar voor Vitesse ervaring opdoen, dan verpieteren als reserve.
Derksen is al jarenlang de weg kwijt, zonde.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 4 september 2025 @ 13:01:21 #252
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_218676492
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:35 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Waarom zouden andere clubs dat doen. Het is het probleem van Vitesse om nu een selectie samen te stellen, niet van hun.
Het kan helemaal niet, zoals wel vaker bij de snor. De transfermarkt is al dicht.
Rini dankjewel.
  donderdag 4 september 2025 @ 13:02:44 #253
466281 WismutVeilchen83
pi_218676502
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 11:39 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Benieuwd
[..]
Ik zou hier echt niet zomaar instappen als sponsor of businesspartner nu, tenzij ze vanuit Vitesse echt met heel goed onderbouwde verhalen komen.
Maar jij bent dan ook geen inwoner in Arnhem, waar ze van dichtbij hebben gevoeld hoe het is om de club kwijt te zijn. Ik verwacht dat daar veel los komt en daar wil iedereen bij horen. Wacht maar af. Die gaan sneller terugkeren naar de eredivisie dan je zou denken.
Rini dankjewel.
pi_218676526
Aha. Een van de rechters is een Vitesseman. :')

https://www.gelderlander.(...)voetbalprimeur.nl%2F
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218676729
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Maar jij bent dan ook geen inwoner in Arnhem, waar ze van dichtbij hebben gevoeld hoe het is om de club kwijt te zijn. Ik verwacht dat daar veel los komt en daar wil iedereen bij horen. Wacht maar af. Die gaan sneller terugkeren naar de eredivisie dan je zou denken.
Daar is de hoogmoedswaanzin weer , zie eerst maar een elftal samen te stellen en de huur te betalen
pi_218676737
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:06 schreef TweedeKlum het volgende:

Ja je verwacht het niet, het is net GTST
  donderdag 4 september 2025 @ 14:04:00 #257
466281 WismutVeilchen83
pi_218676847
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:39 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Daar is de hoogmoedswaanzin weer , zie eerst maar een elftal samen te stellen en de huur te betalen
Tegen wie heb je het precies? Ik ben helemaal niet voor Vitesse, maar voor Roda JC.
Rini dankjewel.
pi_218676882
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Tegen wie heb je het precies? Ik ben helemaal niet voor Vitesse, maar voor Roda JC.
Tegen jou, jij typt die tekst toch
pi_218677014
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Doe dat nou niet joh.

Het is prachtig dat deze historische club het lijkt te gaan overleven maar ze zijn bijna tot op het bot gesloopt.
Draai eerst maar een paar seizoenen mee als gezellige club die bezig is om de boel op orde te krijgen. En als dat in de kelder van de eerste divisie is, geen probleem.

Met opgefokte verwachtingen die nergens op gebaseerd zijn doe je niemand een plezier. In het ergste geval duiken er weer figuren op de de hemel beloven maar in werkelijkheid de club naar de sodemieter helpen.
-
pi_218677043
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 13:06 schreef TweedeKlum het volgende:

Heb je meer gelezen dan alleen de (vragende) titel?
Conclusie is namelijk dat er geen belangenverstrengeling is.
pi_218677137
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 12:31 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Johan Derksen vindt dat alle Eredivisieclubs een gratis speler dit seizoen aan Vitesse moeten afstaan. Die spelers kunnen beter een jaar voor Vitesse ervaring opdoen, dan verpieteren als reserve.
Helaas voor Derksen hebben wij Twente al zo gek kunnen krijgen om Zerrouki te huren. Die had ik Vitesse wel gegund.

Voor de rest kunnen ze dat tientje van Sjaak Swart krijgen.
https://www.ajaxshowtime.(...)enoord-met-geld.html
  donderdag 4 september 2025 @ 15:12:14 #262
466281 WismutVeilchen83
pi_218677304
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:30 schreef quo_ het volgende:

[..]
Doe dat nou niet joh.

Het is prachtig dat deze historische club het lijkt te gaan overleven maar ze zijn bijna tot op het bot gesloopt.
Draai eerst maar een paar seizoenen mee als gezellige club die bezig is om de boel op orde te krijgen. En als dat in de kelder van de eerste divisie is, geen probleem.

Met opgefokte verwachtingen die nergens op gebaseerd zijn doe je niemand een plezier. In het ergste geval duiken er weer figuren op de de hemel beloven maar in werkelijkheid de club naar de sodemieter helpen.
Er staat nergens dat het verboden is om te presteren. Onder de streep blijft het een club met een grote achterban. Dit seizoen zal het niks worden, maar als je eens een seizoen gaat hebben zonder strafpunten met een elftal waaraan gewerkt is.. Je ziet het in de KKD voortdurend, clubs die het ene het 15e worden en het jaar erna 3e. Ik begrijp dat velen het graag anders zien, maar ik verwacht dat in die club nu zo’n vibe komt dat het snel kan gaan. Alle doodwensers willen uiteraard dat de club van plek 20 naar plek 18 gaat en dan weer een stapje terug ofzo, maar ik verwacht wat anders.
Rini dankjewel.
  Forum Admin donderdag 4 september 2025 @ 15:19:51 #263
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218677348
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 14:38 schreef Adames het volgende:

[..]
Heb je meer gelezen dan alleen de (vragende) titel?
Conclusie is namelijk dat er geen belangenverstrengeling is.
Blijft mooi om te zien hoe mensen met de zweetparels op het voorhoofd op zoek zijn naar stokken om mee te slaan.

Vooral als er elke keer niks van klopt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin donderdag 4 september 2025 @ 15:21:36 #264
pi_218677364
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Er staat nergens dat het verboden is om te presteren. Onder de streep blijft het een club met een grote achterban. Dit seizoen zal het niks worden, maar als je eens een seizoen gaat hebben zonder strafpunten met een elftal waaraan gewerkt is.. Je ziet het in de KKD voortdurend, clubs die het ene het 15e worden en het jaar erna 3e. Ik begrijp dat velen het graag anders zien, maar ik verwacht dat in die club nu zo’n vibe komt dat het snel kan gaan. Alle doodwensers willen uiteraard dat de club van plek 20 naar plek 18 gaat en dan weer een stapje terug ofzo, maar ik verwacht wat anders.
Ambiëren is goed, maar realistisch blijven ook. Ik heb het idee dat die realiteit wel is doorgedrongen, van hoog tot laag.

Onder aan de streep wil je blijven bestaan. Als dat in de kkd is dat ook goed, maar verder kijken kan nooit verkeerd zijn. Doelen stellen evenmin. Past alleen biet ij het hijgerige narratieve van sommige mensen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 4 september 2025 @ 15:44:34 #265
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218677521
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:21 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ambiëren is goed, maar realistisch blijven ook. Ik heb het idee dat die realiteit wel is doorgedrongen, van hoog tot laag.

Onder aan de streep wil je blijven bestaan. Als dat in de kkd is dat ook goed, maar verder kijken kan nooit verkeerd zijn. Doelen stellen evenmin. Past alleen biet ij het hijgerige narratieve van sommige mensen.
Ben vorig jaar nog een paar keer wezen kijken, maar na 1 of 2 leuke wedstrijden beginnen ze in Arnhem gewoon weer over de eredivisie, hoor. Dat opportunistische zal supporters ook wel eigen zijn.
  Forum Admin donderdag 4 september 2025 @ 15:46:54 #266
pi_218677543
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:44 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ben vorig jaar nog een paar keer wezen kijken, maar na 1 of 2 leuke wedstrijden beginnen ze in Arnhem gewoon weer over de eredivisie, hoor. Dat opportunistische zal supporters ook wel eigen zijn.
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.
pi_218677582
Selectie Vitesse volgens hun website:

Jayden Siecker (K)
Justin Bakker (V)
Nordin Musampa (V)
Roan van der Plaat (V)
Alexander Büttner (V)
Xiamero Thenu (V)
Jordy de Beer (V)
Marcus Steffen (V)
Adam Tahaui (M)
Giovanni Büttner (M)
Michael Dokunmu (M)
Mathijs Marschalk (M)
Youssef Ouallil (M)
Naygiro Sambo (M)
Ezra van der Heiden (A)
Dillon Hoogewerf (A)
Andy Visser (A)
Nino Zonneveld (A)

We spreken constant van 9 à 10 selectiespelers, maar dit zijn er meer. Website niet bijgewerkt? Meesten ook zonder fotootje, dus wellicht eigen jonge kweek zonder profcontract? Het gros ken ik iig niet...
Als meest snelle oplossing denk ik dat al deze bovenstaande namen uiteindelijk een contract hebben / krijgen, plus dat er nog hier en daar een clubloze speler komt aanwaaien die het ff niet boeit om voor een appel en een ei daar te gaan voetballen... Sowieso minimaal 1 keepertje aantrekken.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_218678970
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

Jayden Siecker (K)
Justin Bakker (V)
Nordin Musampa (V)
Roan van der Plaat (V)
Alexander Büttner (V)
Xiamero Thenu (V)
Jordy de Beer (V)
Marcus Steffen (V)
Adam Tahaui (M)
Giovanni Büttner (M)
Michael Dokunmu (M)
Mathijs Marschalk (M)
Youssef Ouallil (M)
Naygiro Sambo (M)
Ezra van der Heiden (A)
Dillon Hoogewerf (A)
Andy Visser (A)
Nino Zonneveld (A)

We spreken constant van 9 à 10 selectiespelers, maar dit zijn er meer. Website niet bijgewerkt? Meesten ook zonder fotootje, dus wellicht eigen jonge kweek zonder profcontract? Het gros ken ik iig niet...
Als meest snelle oplossing denk ik dat al deze bovenstaande namen uiteindelijk een contract hebben / krijgen, plus dat er nog hier en daar een clubloze speler komt aanwaaien die het ff niet boeit om voor een appel en een ei daar te gaan voetballen... Sowieso minimaal 1 keepertje aantrekken.
Giovanni Buttner is vorig jaar al weggestuurd na een incident dus de rest zal ook niet kloppen.
  Moderator donderdag 4 september 2025 @ 18:39:34 #269
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_218679019
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:34 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Giovanni Buttner is vorig jaar al weggestuurd na een incident dus de rest zal ook niet kloppen.
Buttner is er nog gewoon hoor. Edit: Oh de andere Buttner |:(
pi_218679068
quote:
1s.gif Op donderdag 4 september 2025 18:39 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Buttner is er nog gewoon hoor. Edit: Oh de andere Buttner |:(
Is een grote familie vol tattoages.
pi_218679629
Een voorzitter van de rechtbank die met zijn vrienden elk weekend bij de partnerclub van Vitesse is mocht meebeslissen over deze zaak
Daar heb ik mijn bedenkingen bij

De soap gaat verder
  Forum Admin donderdag 4 september 2025 @ 19:54:24 #272
pi_218679681
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:50 schreef Cupfighter het volgende:
Een voorzitter van de rechtbank die met zijn vrienden elk weekend bij de partnerclub van Vitesse is mocht meebeslissen over deze zaak
Daar heb ik mijn bedenkingen bij

De soap gaat verder
Het waren drie rechters, hij beslist dat niet alleen.
  donderdag 4 september 2025 @ 19:57:18 #273
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_218679725
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 15:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

Jayden Siecker (K)
Justin Bakker (V)
Nordin Musampa (V)
Roan van der Plaat (V)
Alexander Büttner (V)
Xiamero Thenu (V)
Jordy de Beer (V)
Marcus Steffen (V)
Adam Tahaui (M)
Giovanni Büttner (M)
Michael Dokunmu (M)
Mathijs Marschalk (M)
Youssef Ouallil (M)
Naygiro Sambo (M)
Ezra van der Heiden (A)
Dillon Hoogewerf (A)
Andy Visser (A)
Nino Zonneveld (A)

Ze hadden vorig jaar wel een aardige keeper. Waar is die heen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 4 september 2025 @ 20:13:16 #274
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218679933
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Toch was het misschien beter geweest om de schijn van belangenverstrengeling bij voorbaat te vermijden door iemand anders aan te stellen. Je weet gewoon dat mensen hier weer een haakje gaan zien.
pi_218679948
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2025 19:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Klopt maar wel vreemd dat er iemand bij is met indirecte band met Vitesse

Maar misschien een leuk affiche voor de beker als Vitesse NEC loot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')