Geweldig bericht!quote:Op donderdag 11 november 2004 13:35 schreef Z het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ze hebben het blijkbaar inmiddels aangepast, want het stond er eerst anders, vandaar ook de verwarrig. Of ik heb t niet goed gelezen misschien. In elk geval is die website niet superduidelijk, want er staan ook optredens in Nighttown, Paradiso etc. op, maar ik denk dat dat optredens van andere jaren zijn en dat kun je volgens mij niet zien.. of ben ik nu heel dom??quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:22 schreef DaisyDuke het volgende:
Ik snap je probleem niet. Zowel op www.tivoli.nl als http://www.saddle-creek.com/bands/brighteyes/ kun je lezen dat Bright Eyes op 23 februari 2005 in Utrecht speelt.
Dat klopt. Maar weet iemand welk album centraal staat 23 februari in Tivoli?quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:52 schreef Z het volgende:
Ik las iets over dat hij per plaat een tour ging doen, doet hij dat ook zo in Europa?
Zeker "I'm Wide Awake It's Morning", dat ligt iets meer in mijn straatje en ik vind gewoon elk nummer ervan mooiquote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:00 schreef pfaf het volgende:
Mensen al een favoriet? Ik kan nog steeds beslissen welke cd ik de beste vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |