Is Vogeltjesdans hier ook gesignaleerd?quote:Op woensdag 3 september 2025 06:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
TS is een vieze, oude en mannelijke racist.
quote:Op woensdag 3 september 2025 08:50 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Is Vogeltjesdans hier ook gesignaleerd?
Geef eens een voorbeeldjequote:Op woensdag 3 september 2025 17:50 schreef Hogwarts het volgende:
Weet je wat het grappige is dat ik nooit uit wordt gemaakt voor racist en dat terwijl ik best veel opmerkingen maak wat absoluut niet racistisch is maar als echte racisten het maken het wel racistisch is
Klopt, alles wat racisten doen is racistisch, dus als een racist gaat schijten is dat ook racistischquote:Op woensdag 3 september 2025 17:50 schreef Hogwarts het volgende:
Weet je wat het grappige is dat ik nooit uit wordt gemaakt voor racist en dat terwijl ik best veel opmerkingen maak wat absoluut niet racistisch is maar als echte racisten het maken het wel racistisch is
Zal wel aan je eigen RAL kleur liggen danquote:Op woensdag 3 september 2025 17:50 schreef Hogwarts het volgende:
Ben gewoon witquote:Op donderdag 4 september 2025 21:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zal wel aan je eigen RAL kleur liggen dan
Anderen kunnen geen racist zijn![]()
Grapjes over de huidskleur bv.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:22 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeldje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |