quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij niet eens, gewoon allemaal dit jaar gekocht maar weggelegd en niet meer aan gedacht
quote:
Ga jij nu ook in de denkmodus?quote:
Als ik ooit weer naar Rome ga, boek ik weer Casa I Cappucciniquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gezellig was het daar he? Die lampen van vingerkootjes enzo, genieten.
Hotel een beetje aan te raden?
Totdat zuster Maria opeens zonder habijt binnenstaptquote:
Holy...quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Totdat zuster Maria opeens zonder habijt binnenstapt![]()
![]()
Het is een mannenklooster dus ik hoop niet dat er ‘s nachts iemand binnenstaptquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
![]()
Dat denk ik nietquote:
Nee denk dat je daar te oud voor bentquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een mannenklooster dus ik hoop niet dat er ‘s nachts iemand binnenstapt
quote:
Holyfansquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
![]()
"maar zuster, wat doet u nuquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:29 schreef CherryLips het volgende:
In the name of the daddy and the holy spirit.
quote:
Maar dan blijft er niets van je prachtige botten over.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dacht het niet… ik laat mij mooi cremeren
quote:
"Shit, er zit nog wat vlees aan Fabiolo"quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:30 schreef Ygritte het volgende:
He deze week moeten we fabiolo nog opgraven, kunnen we daarna lekker verder met decoreren![]()
Ja, heel normaal.
Lijkt mij beter voordat iemand er een wanstaltige lamp van maaktquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dan blijft er niets van je prachtige botten over.
Ja, mijn medicijnalarm ging ook afquote:
Even knagen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Shit, er zit nog wat vlees aan Fabiolo"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |