Je bent ook geen 20 meer he, op onze leeftijd kan niemand lang staanquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:48 schreef Ama het volgende:
@:Ygritte Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel bepaalde dingen heb die snel terugkomen qua pijn enz maar dat ik het vaak (behalve het staan) nooit zo link aan het hypermobiel zijn.
Het verneukeratieve van de ziekte is dat totaal niks doen en rust helpt terwijl mensen juist geneigd zijn hun grenzen op te zoeken om te genezen/fitter te worden, zelfs voorzichtig een glas water pakken van een tafeltje kan al een energieachterstand van weken opleveren die blijvend is als je niet oplet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Dat had wellicht zo kunnen zijn
Maar dan had ik vermoed ik na 3,5 jaar op de bank liggen, spierzwakte en PEM inmiddels wel wat moetrn merken denk ik
Dat je kan fladderen met de velletjesquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:48 schreef essnhills het volgende:
En mijn huid is ook niet zo dat je er 3 meter aan kan trekken oid
quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent ook geen 20 meer he, op onze leeftijd kan niemand lang staan
Oh maar ik heb dat echt al heel lang hoor.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent ook geen 20 meer he, op onze leeftijd kan niemand lang staan
Dat kloptquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het verneukeratieve van de ziekte is dat totaal niks doen en rust helpt terwijl mensen juist geneigd zijn hun grenzen op te zoeken om te genezen/fitter te worden, zelfs voorzichtig een glas water pakken van een tafeltje kan al een energieachterstand van weken opleveren die blijvend is als je niet oplet.
Hartslag ontploft maar de halsslagaderen verwijden zich niet om de veranderende druk op te vangen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan heeft ze geen POTS blijkbaar
Want met die test voor POTS is het juist het idee dat je hartslag dan tekeer gaat.
Oh zo!quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hartslag ontploft maar de halsslagaderen verwijden zich niet om de veranderende druk op te vangen.
quote:
Wat voor mij ‘normaal’ is blijkt niet altijd normaal te zijn. Ja weet ik veel, ik zit toch niet constant te kijken hoe ver mijn lijf kan bewegen, dat doet het gewoonquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:48 schreef Ama het volgende:
@:Ygritte Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel bepaalde dingen heb die snel terugkomen qua pijn enz maar dat ik het vaak (behalve het staan) nooit zo link aan het hypermobiel zijn.
Ik ga niet klikken als je het niet erg vindt...quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:54 schreef Ama het volgende:
Ik heb een liedje in mijn hoofd wat ik nog nooit aangezet heb.
Bekijk deze YouTube-video
Toen ik nog wat extra kilootjes had lukte dit nietquote:
Ja dat was daar ook, met die wat gezette man toch? die advocaat, die Karin die in beeld was, die ken ik, die is bezig om er een landelijke collectieve case tegen de Staat van te maken ook, en die arts daar die heeft ook een consult zonder de kanteltest trouwens, dan krijg je er zelf uitleg over.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh zo!
Ja sorry het is al laat dus ik lees niet zo goed meer
Cognitieve issues, nog zo'n leuk cadeautje
Maar idd, dat heb ik laatst gezien, bij EenVandaag ofzo? Dat een arts dat aan het meten was
[..]
Dat weet ik niet meer. Ik kan al die details niet onthoudenquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat was daar ook, met die wat gezette man toch? die advocaat, die Karin die in beeld was, die ken ik, die is bezig om er een landelijke collectieve case tegen de Staat van te maken ook, en die arts daar die heeft ook een consult zonder de kanteltest trouwens, dan krijg je er zelf uitleg over.
Jammer voor Buda wel.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee die kwamen niet onder de jurk vandaan
Die ging ook al heel hard nadenken over de nonnen gisterenquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ging ook al heel hard nadenken over de nonnen gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |