Dit kan toch iedereen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je met je duim je middelvinger aanraken van de rechterhand om je linkerpols?
dat denken heel veel vrouwen toch, terwijl het dan in de praktijk best meevaltquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik ben ook echt niet slank hoor.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je weegt geen 300 kilo.
Ik ben niet aan het vissen naar complimentjes.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dat denken heel veel vrouwen toch, terwijl het dan in de praktijk best meevalt
Hmmquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je goed hypermobiel bent kan je ook stijf worden (omdat je grote spieren alles op z’n plek willen houden en te hard werken om dat te doen).
dat snap ikquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het vissen naar complimentjes.
gelukkigquote:Ik zit er ook niet mee maar ik heb wel zelfkennis.
Boeken volquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:14 schreef CherryLips het volgende:
O ja, zijn er nog mensen met Pathé-zegels van de AH?
Hmmmquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je goed hypermobiel bent kan je ook stijf worden (omdat je grote spieren alles op z’n plek willen houden en te hard werken om dat te doen).
Maar dan heeft ze geen POTS blijkbaarquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed, met dat kantelen zag je perfect op de scan dat haar bloedsomploop totaal niet reageert van ligstand naar 45 graden omhoogstand.
En een paar dagen later volgt dan de grote klap.
Dus je accepteert dat je een pama bent?quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het vissen naar complimentjes.Ik zit er ook niet mee maar ik heb wel zelfkennis.
Ik las eerst een puma.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dus je accepteert dat je een pama bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |