Ja deze vriendin krijgt terugval na terugval en kan nu eigenlijk helemaal niets meer, ja wachten op euthanasie.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zit m'n broer al ongeveer jaar mee thuis
Vorige week laatste keer.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Recentelijk nog op moeten draven?
Mijn broer die moet vooral erg goed zijn energie (en hartslag) managen. Niet echt handig met 2 jonge kinderen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja deze vriendin krijgt terugval na terugval en kan nu eigenlijk helemaal niets meer, ja wachten op euthanasie.
PEM is Post Exertionele Malaisequote:Op dinsdag 2 september 2025 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft dat te maken met PEM? drie weken geleden toevallig nog laten testen i.v.m. een vriendin met Long Covid en mijn zenuwgestel en het effect daarvan op mijn bloedbanen werken perfect, van haar totaal niet.
Ja ik heb er best veel denk ik..quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:14 schreef CherryLips het volgende:
O ja, zijn er nog mensen met Pathé-zegels van de AH?
quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een volle kaart, die mag je wel hebben
Ik denk dat je als je PEM hebt je door middel van HRV bijhouden/inzichtelijk hebben wel meer inzicht hebt in hoe je herstelt na inspanning. Vervelende is alleen dat je met PEM over het algemeen een hele lange hersteltijd hebt na inspanning. Maar in theorie zou je dan aan je HRV moeten kunnen zien dat er na x uur/dagen/week wel iets van een verhoging plaats vind. (Met PEM zit je waarschijnlijk constant te laag met je HRV)quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft dat te maken met PEM? drie weken geleden toevallig nog laten testen i.v.m. een vriendin met Long Covid en mijn zenuwgestel en het effect daarvan op mijn bloedbanen werken perfect, van haar totaal niet.
Dat werkt ookquote:Op dinsdag 2 september 2025 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik ga dan gewoon vlinder knuffelen
Mijn broer gaat er ook mee starten als hij zijn nieuwe huisarts meekrijgt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:23 schreef essnhills het volgende:
Dat middel dat ik nu neem zorgt er overigens duidelijk voor dat ik minder snel een PEM crash heb, en dat die (tot nu toe) ook veel sneller weer over zijn
ook meteen zin nuquote:
Jezusquote:
Ben je bekend met Visible?quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat je als je PEM hebt je door middel van HRV bijhouden/inzichtelijk hebben wel meer inzicht hebt in hoe je herstelt na inspanning. Vervelende is alleen dat je met PEM over het algemeen een hele lange hersteltijd hebt na inspanning. Maar in theorie zou je dan aan je HRV moeten kunnen zien dat er na x uur/dagen/week wel iets van een verhoging plaats vind. (Met PEM zit je waarschijnlijk constant te laag met je HRV)
Hij loopt nog steeds te wauwelen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft Orange McFuckface nog wat belangrijks verteld?Dat was om 8 uur toch?
moet je weer een ban hebben of zo?quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ook meteen zin nu
raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlekkerdierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Top!quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn broer gaat er ook mee starten als hij zijn nieuwe huisarts meekrijgt.
Oh echt? Tjeetje.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij loopt nog steeds te wauwelen.
zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg ouwequote:Op dinsdag 2 september 2025 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moet je weer een ban hebben of zo?
Ja wij waren in Hoofddorp ergens om dat te testen, ze zijn nu landelijk juridisch en medisch bezig om Long Covid te bewijzen/aanhankelijk te maken tegenover ziektekostenverzekeraars en uitkeringsinstanties, was wel bizar om te zien dat verschil tussen mij als gezond persoon en haar als ziek persoon.quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
PEM is Post Exertionele Malaise
Dat je na inspanning zieker wordt. Meestal met wat vertraging. Dus als je vandaag 2x de trap oploopt dan wordt je daar over morgen of overmorgen ziek gan.
En dat kan weken, maanden, jaren aanhouden.
Mijn langste PEM crash duurde ruim een half jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |