Ik dacht dat die Been Hakker bij voetbal hoordequote:Op dinsdag 2 september 2025 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Het is gewoon een soort Leen Bakker.
Toen mijn zusje een week of drie begraven was dacht ik net voor ik in slaap viel, "hoe zou ze er nu uitzien"quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lijkt mij beter voordat iemand er een wanstaltige lamp van maakt![]()
Maar nee sorry, mijn hoofd kan visueel vegaan in een graf niet aan dus dan de fik er maar in.
Denk dat het bedtijd isquote:
Leen Knakker.quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Denk het ookquote:
Mijn bottenlampje?quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Precies dat dusquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen mijn zusje een week of drie begraven was dacht ik net voor ik in slaap viel, "hoe zou ze er nu uitzien"
Lekker prijsjequote:Op dinsdag 2 september 2025 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn bottenlampje?
Mijn botten zijn minstens Louis Poulsen kwaliteit
Ruggagråt vloerkleedquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Knöken, Bötjes, Skalatten, Schaidals, etc als meubels.
Ik zie een gat in de markt voor alle gothicsquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:36 schreef CherryLips het volgende:
Knöken, Bötjes, Skalatten, Schaidals, etc als meubels.
Why the long faces?quote:Op dinsdag 2 september 2025 22:41 schreef Ygritte het volgende:
Windgong maken met van die shrunken heads
https://people.howstuffworks.com/shrunken-head.htmquote:Op dinsdag 2 september 2025 22:41 schreef Ygritte het volgende:
Windgong maken met van die shrunken heads
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |