Ook een leuk idee!quote:Op dinsdag 2 september 2025 21:39 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ik geef dit topic meer slagingskans als je hem omvormt naar het "Domme Sjon citatenplein"
Gewoon voetbal, gewoon voetbal, soms, houd het simpel
Wellicht dat https://x.com/YoungWellens?t=_rBwUKF8MYCSXSMlWhywYA&s=09 zijn Heitinga account weer wil opstarten voor je.quote:
Wel een matige titel als je ook Domme Sjon Citatenplein had kunnen kiezen, maar ik probeer de verbroedering tussen @Tjacka en mijzelf vooral te omarmen als een opbloeiende nieuwe hitsige liefdequote:
Je bent een lief persoon.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:54 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wel een matige titel als je ook Domme Sjon Citatenplein had kunnen kiezen, maar ik probeer de verbroedering tussen @:Tjacka en mijzelf vooral te omarmen als een opbloeiende nieuwe hitsige liefde
Ik verwacht wel medewerking in dit topic. We moeten er samen iets moois van maken.quote:Op woensdag 3 september 2025 09:54 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wel een matige titel als je ook Domme Sjon Citatenplein had kunnen kiezen, maar ik probeer de verbroedering tussen @:Tjacka en mijzelf vooral te omarmen als een opbloeiende nieuwe hitsige liefde
Ik waardeer het initiatief heel erg.quote:Op woensdag 3 september 2025 10:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik verwacht wel medewerking in dit topic. We moeten er samen iets moois van maken.
Dit is niet de bedoelingquote:Op woensdag 3 september 2025 10:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
Hard werken trainergod. Dat heeft Feyenoord ook zoveel gebracht in het verleden.
VERBEEK MOET BLIJVUH
De vorige trainer met een VMBO-diploma bij Ajax werd 4x kampioen.quote:Op woensdag 3 september 2025 11:09 schreef Falco het volgende:
Met alle respect, Johnny Heitinga heeft een VMBO diploma. Lijkt me niet echt geschikt bij zo'n uiterst complexe job als Ajax-trainer. Anyway we zullen wel vaker getrakteerd worden met onnozele citaten. Aan de andere kant kun je vraagtekens zetten bij het HR beleid van Ajax, maar goed die club blijft toch een grote grap.
Maar is dat niet gewoon een soort van fluke in combinatie dat Ajax toentertijd een top team had met weinig concurrentie?quote:Op woensdag 3 september 2025 11:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De vorige trainer met een VMBO-diploma bij Ajax werd 4x kampioen.
TOPTEAMquote:Op woensdag 3 september 2025 11:20 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar is dat niet gewoon een soort van fluke in combinatie dat Ajax toentertijd een top team had met weinig concurrentie?
Na zijn Ajax periode is Frank de Boer behoorlijk geflopt overigens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |