Ja ik wil heel graag nog zo’n knussige ‘noordpool’ reis, met rendieren, warme vachtjes, sneeuw en hete hottubs en dat je dan ergens ligt waar je vanuit je bed naar buiten kan kijken (kan ik nu ook, maar dan zien mijn buren mij vooralsnog nog, bij een hele heldere nacht doe ik het wel eens, heerlijkquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh iglo met glazen dak is nog wel een goed idee ja
Link?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Een "akkoord" tussen Oekraïne en Rusland
Nou, dat dacht ik bij astrid holleeder ookquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is toch inmiddels ook alleen maar botox?
Nee dat is mijn gok wat Trump bekend gaat makenquote:
Die heeft precies het gezicht van haar gekke broer.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik bij astrid holleeder ook
Ongeveer net zo geloofwaardig als dat ik zeg dat ik zojuist de staatsloterij heb gewonnenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Een "akkoord" tussen Oekraïne en Rusland
Ja super tofquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik wil heel graag nog zo’n knussige ‘noordpool’ reis, met rendieren, warme vachtjes, sneeuw en hete hottubs en dat je dan ergens ligt waar je vanuit je bed naar buiten kan kijken (kan ik nu ook, maar dan zien mijn buren mij vooralsnog nog, bij een hele heldere nacht doe ik het wel eens, heerlijk)
Die tanden klopten ook niet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft precies het gezicht van haar gekke broer.
Maar dat waren toch geen echte?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee teveel in het bovengebit.
Even de ama's fileren en opdienen als sashimiquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:03 schreef Ama het volgende:
Had er ook maar iemand verwacht dat het heel spannend zou zijn.!
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja super tofIk lig heel vaak met de gordijnen open in bed naar de sterren te kijken, gelukkig niemand die me ziet van buitenaf. Hoogstens een koe
Das gewoon nen vampierquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twee teveel in het bovengebit.
Ik heb tuindeuren recht tegenover mijn bed en ramen die de hoek helemaal omlopen. Nu zijn de heggen nog een beetje laag, maar als dat een beetje begroeid isquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja super tofIk lig heel vaak met de gordijnen open in bed naar de sterren te kijken, gelukkig niemand die me ziet van buitenaf. Hoogstens een koe
Een Vlaamse Vampier?quote:
Nou meestal is het 1x bij de turkse tandarts en de rommel mag je eigen dan opruimen. Kan je na 10 jaar ekte klappertjes krijgen omdat alles afschaven toch niet echt een goed idee bleek te zijnquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
10 jaar lang bij een Turkse tandarts gezeten.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik had van de week wel mijn eerste droom over Miljuschka en haar moeder in bed.
Zou je dat niet gewoon een nachtmerrie noemen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik had van de week wel mijn eerste droom over Miljuschka en haar moeder in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |