Goeie sourcequote:Op woensdag 3 september 2025 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koop wat rommel van deze site https://www.allesovercara(...)?utm_source=jemoeder
Vaccin genomen.quote:Op woensdag 3 september 2025 23:13 schreef Drxx het volgende:
Wat is er met Roy gebeurd? Al maanden niet gepost.
Bron?quote:Op donderdag 4 september 2025 07:56 schreef Speedfight het volgende:
Naamtopic voor de beruchte @:Notorious_Roy
Het gaat goed met hem, alleen met zijn hoofd even niet, die stoot ie net tegen het keukenkastje
dat peggen moet je ook niet in de keuken doenquote:Op donderdag 4 september 2025 07:56 schreef Speedfight het volgende:
Naamtopic voor de beruchte @:Notorious_Roy
Het gaat goed met hem, alleen met zijn hoofd even niet, die stoot ie net tegen het keukenkastje
Ja hallo zelfs ik weet datquote:Op donderdag 4 september 2025 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Zie ik eruit alsof ik dagelijks se bromances hier op FOK! in de gaten houd?
Moderator Speedfight heeft user @Paul inderdaad keihard gedumpt voor een andere user.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Zie ik eruit alsof ik dagelijks se bromances hier op FOK! in de gaten houd?
Arme @Paulquote:Op donderdag 4 september 2025 10:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moderator Speedfight heeft user @:paul inderdaad keihard gedumpt voor een andere user.
Ja geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 4 september 2025 11:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met welke forumgebruiker zou jij wel eens een beschuitje mee willen eten?
Misschien moet je haar eens vragen met welke fokker ze het bed heeft gedeeld.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met welke forumgebruiker zou jij wel eens een beschuitje mee willen eten?
Je bedoelt @KingRoland ?quote:Op donderdag 4 september 2025 11:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk
Er was wel 1 leuke forumgebruiker hier, maar die zie ik niet meer
quote:Op donderdag 4 september 2025 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moet je haar eens vragen met welke fokker ze het bed heeft gedeeld.
Neequote:Op donderdag 4 september 2025 11:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bedoelt @:KingRoland ?
Nee, die zit nu bij God.
Klap in het gezicht van @Saind @Kapiteintje @Doublepain @JanCeesquote:Op donderdag 4 september 2025 11:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bedoelt @:KingRoland ?
Nee, die zit nu bij God.
Ja @:Kapiteintje was ook wel heel leuk jaquote:Op donderdag 4 september 2025 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van @:Saind @:Kapiteintje @:Doublepain @:JanCees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |