Er zit hier in de boom bij de buren een kingfisher te chillen. Krijg hem helaas niet goed op de fotoquote:
Icebird!quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:43 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft super mooie blauwe vleugels
Deze?quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:43 schreef bitterbal het volgende:
hij heeft super mooie blauwe vleugels
Dat ziet eruit als een AliExpress namaak frutseltjequote:
Kan gewoon. US valt toch ook niet steeds voorover met zijn enorme pik.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:47 schreef bitterbal het volgende:
dat die niet voorover valt ook met zo'n grote snavel
nah origineel thais vogeltjequote:Op dinsdag 2 september 2025 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een AliExpress namaak frutseltje
quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij vindt vast dat je moet werken of zo.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan gewoon. US valt toch ook niet steeds voorover met zijn enorme pik.
je ziet ze. niet zo vaak omdat ze vrij schuw zijn. paar maanden terug had ik een jonkie hier op het balkon zittenquote:
hij leeft nog steedsquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:55 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, hoe gaat het eigenlijk met je Marokkaan?
quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien. hij moet eerst werk zoeken , dus daar hangt het een beetje van af
quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Elke dag![]()
we video bellen meerdere keren per dag
Oh, dat is wel echt aan dan!quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Elke dag![]()
we video bellen meerdere keren per dag
quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee neewe zijn het er beide over eens dat we geen relatie met elkaar willen :p
we willen verschillende dingen, hij wil trouwen en kinderen bv en ik wil dat allemaal niet. Plus moslim en marokkaan, groot cultuur verschilquote:
hihaho een marokkaan en werk zoekenquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien. hij moet eerst werk zoeken , dus daar hangt het een beetje van af
quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hihaho een marokkaan en werk zoeken
Hmm, ja, dat is wel lastig. Maar jullie zijn wel verliefd, anders ga je niet zoveel bellen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we willen verschillende dingen, hij wil trouwen en kinderen bv en ik wil dat allemaal niet. Plus moslim en marokkaan, groot cultuur verschil
hij heeft gehoord dat ze geld heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, dat is wel lastig. Maar jullie zijn wel verliefd, anders ga je niet zoveel bellen.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij heeft gehoord dat ze geld heeft.
ik ben niet verliefd. Vind hem leuk dat wel maar wist al vanaf het begin dat het geen relatie zou worden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, dat is wel lastig. Maar jullie zijn wel verliefd, anders ga je niet zoveel bellen.
geloof dat die zelf ook goed zitquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij heeft gehoord dat ze geld heeft.
Boerka aan en je roze erwtje tussen twee stenen pletten.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we willen verschillende dingen, hij wil trouwen en kinderen bv en ik wil dat allemaal niet. Plus moslim en marokkaan, groot cultuur verschil
En dat zegt niet iets over zijn intenties bedoel je?quote:
nou denk niet dat die verliefd isquote:Op dinsdag 2 september 2025 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat zegt niet iets over zijn intenties bedoel je?
Klopt, kijk maar in het Schema van Ordequote:
Ik zou toch wel een beetje uitkijken dan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben niet verliefd. Vind hem leuk dat wel maar wist al vanaf het begin dat het geen relatie zou worden.
Zijn intenties weet ik eigenlijk niet echt, 99 keer van de 100 belt hij mij
voor wat?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou toch wel een beetje uitkijken dan.
Maar wat is z'n doel dan wel? Hij vindt het gewoon gezellig?quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
dacht in het begin nog van misschien verveeld die zich maar dan houdt die het nu wel te lang vol
Gelukkig staat ie dan nog in de OP.quote:Op dinsdag 2 september 2025 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt, kijk maar in het Schema van Orde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |