Zeg je nu dat ze Kluivert niet hadden moeten ontslaan?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:26 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dit soort kneuzenlanden gaat er nooit komen als ze nooit eens een langer termijn beleid gaan voeren en niet elke coach na de 1ste tegenslag meteen weer afvoeren...
ik zeg niks over Kluivert zijn capaciteiten als trainer of het gebrek daaraan, want ik weet niks over hem na zijn tijd als speler. Was meer een opmerking in het algemeenquote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ze Kluivert niet hadden moeten ontslaan?
Of z'n voorganger?
Hem aanstellen was al mokerdom.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 22:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ik zeg niks over Kluivert zijn capaciteiten als trainer of het gebrek daaraan, want ik weet niks over hem na zijn tijd als speler. Was meer een opmerking in het algemeen
Kluivert heeft nog nooit ergens succes gehad als trainer. Bovendien stond z'n Koreaanse voorganger er prima voor toen ie ontslagen werd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:30 schreef MaasToren1 het volgende:
Indonesie is niet goed genoeg. Waarom zou het aan Kluivert liggen?
Dat noteren we voor gisteren.quote:Op zondag 19 oktober 2025 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
We noteren voor morgen:
Bas Sibum (Heracles)
Dat is al besloten inderdaad. Zelfs een blinde ziet dat aankomenquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
We noteren voor morgen:
Bas Sibum (Heracles)
Nee joh, die heeft zat krediet, en zeker dit seizoen met het drama met Jota nog vers in het geheugenquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:19 schreef golfer het volgende:
Arne Slot is ook al met potlood geschreven.
Door iedereen behalve de verantwoordelijke. Die hopen natuurlijk op punten tegen Volendam zodat ze nog even langer aan kunnen modderen, maar daar trappen we niet in. Exit Sibum & Hoogma!quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:16 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dat is al besloten inderdaad. Zelfs een blinde ziet dat aankomen
Als die kneus er na vanavond niet uit vliegt dat zijn ze echt van lotje getikt bij Heracles 🐷quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Door iedereen behalve de verantwoordelijke. Die hopen natuurlijk op punten tegen Volendam zodat ze nog even langer aan kunnen modderen, maar daar trappen we niet in. Exit Sibum & Hoogma!
In de herhaling...quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:19 schreef golfer het volgende:
Arne Slot is ook al met potlood geschreven.
Hij heeft wel zijn stinkende best gedaan, oké?!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:26 schreef matspontius het volgende:
[..]
Als die kneus er na vanavond niet uit vliegt dat zijn ze echt van lotje getikt bij Heracles 🐷
Wat jij wil - als ie maar zo snel mogelijk optieft 👋quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hij heeft wel zijn stinkende best gedaan, oké?!
quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:55 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wat jij wil - als ie maar zo snel mogelijk optieft 👋
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |