quote:
Moeten we daar ook weer op gaan wachten?quote:
Kan ik weer jaren wachten zeker.quote:Op maandag 1 september 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten we daar ook weer op gaan wachten?
quote:Op maandag 1 september 2025 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus nu heb je witte sokken.
Ook niet met een 10/10 stoot van een vrouw joehoe roepende in bed?quote:Op maandag 1 september 2025 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Geloof niet dat ik sinds 1989 op dit tijdstip ben gaan slapen.
Met een jetlag lukt me dat meestal wel aardigquote:Op maandag 1 september 2025 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Geloof niet dat ik sinds 1989 op dit tijdstip ben gaan slapen.
quote:Op maandag 1 september 2025 21:02 schreef mschol het volgende:
ze hervatten glasvezel aanleg nu de balkons vrij toegankelijk zijn
ook gelijk een afspraak ding erbij voor installatie glasvezelkastje
#hadiknietverwacht
ik stel mn echte administratierondje uit al tijden.. dan zeg ik namelijk gelijk een hele rits abonnementen opquote:Op maandag 1 september 2025 21:03 schreef LTVDK het volgende:
Weer even een administratierondje gedaan, toch jammer dat er eigenlijk alleen maar geld weggaat
Waarom zou je dan gaan slapen?quote:Op maandag 1 september 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet met een 10/10 stoot van een vrouw joehoe roepende in bed?
Hier komt er maar 1x per maand wat geld bij; rest is het af af af af af af af afquote:Op maandag 1 september 2025 21:03 schreef LTVDK het volgende:
Weer even een administratierondje gedaan, toch jammer dat er eigenlijk alleen maar geld weggaat
US heeft geen idee wat hij anders moet doen met een 10/10quote:Op maandag 1 september 2025 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou je dan gaan slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |