Ik heb daar ook wel eens last van. Geen idee hoe dit komt. Ook als ik hem afzet springt ie soms weer aan.quote:Op maandag 1 september 2025 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
he u... even een vraagje..
Waarom doet mijn HDMI/Chromecast flauw door wanneer ik naar bron HDMI 2 3 4 of kabel of een app ga elke keer na 10sec ofzo weer naar de Chromecast te knallen?
Ik heb nu wel opgelost door een slimme stekkerdoos te gebruiken en de chromecast dus gewoon stroomloos te maken en dan de andere bron te kiezen.. maar is irritant
Dat maakt geen verschil heb ik gemerkt.quote:Op maandag 1 september 2025 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Chromecast zit in HDMI 1? Even verhuizen naar een andere zonder HDMI-CEC
op andere HDMI doet hij hetzelfde.quote:Op maandag 1 september 2025 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Chromecast zit in HDMI 1? Even verhuizen naar een andere zonder HDMI-CEC
quote:
Ik kan de chromecast niet afsluiten. Enige optie dan gaat hij naar de 'screensaver'quote:Op maandag 1 september 2025 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens last van. Geen idee hoe dit komt. Ook als ik hem afzet springt ie soms weer aan.
quote:
quote:
Zwaaiend door het levenquote:
quote:
Ook niet via de afstandsbediening?quote:Op maandag 1 september 2025 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik kan de chromecast niet afsluiten. Enige optie dan gaat hij naar de 'screensaver'
Hmm.quote:Op maandag 1 september 2025 15:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
op andere HDMI doet hij hetzelfde.
En dat CEC... is dat ook dat ik de afstandsbediening van de chromecast alleen nog kan gebruiken als ik dat uit zet? (want zoiets dacht ik ergens te lezen)
Die andere naam had toch een stuk meer indruk gemaakt.quote:Op maandag 1 september 2025 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
"Ene ieniminimuis van het internet zegt dat je minder spullen moet kopen"
Ja dat zal goed vallen thuis.
Niet alleen de Chromecast, ook de Mediabox Next doet dit. En dan is de TV in de war en kan ik een paar minuten geen source kiezenquote:Op maandag 1 september 2025 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmm.
Sommige Chromecast zijn nogal hardnekkig met roepen dat ze "aan" staan
is goedquote:Op maandag 1 september 2025 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal als ik vragen heb dan stuur ik je even een DM
Slaapt ze er overdag in?quote:Op maandag 1 september 2025 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet even niet meer precies hoe het ging. Volgens mij moest ik eerst de kast kopen; en wilde Cali daarna pas komen.
Serieus een van de redenen waarom ik geen eengezinswoning heb.quote:Op maandag 1 september 2025 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als er kastruimte bij komt, dan volgt de rommel vanzelf. Waarmee ik niet wil insinueren dat Cali rommel is natuurlijk.
Bij mij is hij soms ook eigenwijs en hardnekkig, dan moet ik drie keer HDMI 2 selecteren (cc zit op 1)quote:Op maandag 1 september 2025 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens last van. Geen idee hoe dit komt. Ook als ik hem afzet springt ie soms weer aan.
was twee week geleden dat ik dat voor het eerst had. en nu dus 'gefixt' maar geen nette oplossingquote:Op maandag 1 september 2025 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hmm.
Sommige Chromecast zijn nogal hardnekkig met roepen dat ze "aan" staan
das omslachtig. dan moet ik alsnog twee afstandsbedieningen gebruiken.quote:Op maandag 1 september 2025 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Ook niet via de afstandsbediening?
Andere verkeersdeelnemers zijn gewoon kut.quote:Op maandag 1 september 2025 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit ik in de auto: fietsers zijn kut.
Ben ik lopend: fietsers zijn kut.
Zit ik zelf op de fiets: fietsers zijn kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |