quote:Op maandag 1 september 2025 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
lieve woordjes nooit iets mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik heb net appels gekochtquote:Op maandag 1 september 2025 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenkort lig je met een appel in je mond ingepakt in plastic om je moeder te roepen.
nee ik kan bij mijn zus gewoon BBC kijken ondanks dat zij geen TV abo heeft. omdat ze KPN Internet heeftquote:Op maandag 1 september 2025 16:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ah ja maar die melding zou je dus ook met kpn internet krijgen. Dat mag je alleen thuis op de TV kijken (mijn vader dus).
Kun je beter de trein pakken. Kun je ooknaar mij zwaaienquote:Op maandag 1 september 2025 16:29 schreef Ama het volgende:
Van Amsterdam naar Berlijn met het vliegtuig dat is dan toch ook drie keer knipperen en je bent er.
quote:Op maandag 1 september 2025 16:30 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja niet handig. Dus ik ga dat snel omzetten.quote:
Is het een soort gebrek aan etiquette?quote:Op maandag 1 september 2025 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had hem ook opgezocht, KLM van Berlijn naar Schiphol
Maar vliegtuigen horen niet zulke geluiden te maken
quote:Op maandag 1 september 2025 16:32 schreef Nizno het volgende:
[..]Het wordt meteen weer ingewikkeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gewoon onbeschofte Duitsers boven mijn huis?quote:Op maandag 1 september 2025 16:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het een soort gebrek aan etiquette?
Ik ben erg blij dat ik al allemaal slimme stekkers enzo gebruikte dus dat snel de kop in kon slaan, ook al is het met een rare oplossing.quote:Op maandag 1 september 2025 16:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja niet handig. Dus ik ga dat snel omzetten.
that's in the namequote:Op maandag 1 september 2025 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het wordt meteen weer ingewikkeld
Welnee. Zoiets gaat met consent.quote:Op maandag 1 september 2025 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnenkort lig je met een appel in je mond ingepakt in plastic om je moeder te roepen.
Gewoon een abo omdat ik je het gunquote:Op maandag 1 september 2025 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het wordt meteen weer ingewikkeld
quote:Op maandag 1 september 2025 16:37 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gewoon een abo omdat ik je het gun
Ik heb teveel HDMI poorten in gebruik (lees: alle)quote:Op maandag 1 september 2025 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat ik al allemaal slimme stekkers enzo gebruikte dus dat snel de kop in kon slaan, ook al is het met een rare oplossing.
Heb alleen de lamp nu niet meer op een stekkerdoos maar op een losse slimme stekker zitten. Werkt net zo prima.
quote:Op maandag 1 september 2025 16:17 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Die heeft ook een krokant jasje inderdaad. Wel voorzichtig mee zijn want anders verbrand gehemelte...
ah... ik twee, alleen gebruik ik de chromecast het vaakstquote:Op maandag 1 september 2025 16:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb teveel HDMI poorten in gebruik (lees: alle)
nog een extra afstandsbedieningquote:Op maandag 1 september 2025 16:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)gcjNOpxoCreYQAvD_BwE
Ja, ga ergens anders tegenaan schurenquote:
hahahaha bij mij gaat er maar 1 heel dun kabeltje naar achter de TVquote:Door het gebruik van deze switch heeft u ook meer ruimte achter de televisie of het beeldscherm omdat er maar 1 HDMI kabel richting uw beeldscherm of televisie gaat.
bij dat mooie zwarte samsungkassie in mijn kast zit genoeg ruimte voor alle afstandsbedieningen. Geen enkele raakt kwijt.quote:Op maandag 1 september 2025 16:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En risico om kwijt te raken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |