De prioriteiten waren Pride & Prejudice & Piemels boven Playstation.quote:Op maandag 15 september 2025 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwestie van tijd maken, maat.
Prioriteiten stellen.
Zeker nadat alles op Netflix staat, ben ik wel weer benieuwd.quote:
Mortal Kombat 1 is ookal verpest door grind modes.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zeker nadat alles op Netflix staat, ben ik wel weer benieuwd.
Maar ik gok zomaar dat ik die game 3x opstart de komende week, en dat het daar wel weer bij blijft.
Al die zooi die er in sommige van die modes bij komt kijken... daar gaat zo veel tijd in zitten.
Ja, hopeloos.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:40 schreef superniger het volgende:
[..]
Mortal Kombat 1 is ookal verpest door grind modes.
Ik was meer van de WCW vs NWO gamesquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:55 schreef Evangelion het volgende:
Deze waren wel leuk. Never forget.
Bekijk deze YouTube-video
Kan best leuk zijnquote:Wreckreation will release on October 28th, 2025 on PC, PlayStation 5, and Xbox Series X|S. Wreckreation is the home of your very own MixWorld, a 400 square kilometer racing realm that is yours to create, shape – and wreck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Is dat de 1e of de 2e game?quote:Op dinsdag 16 september 2025 22:39 schreef Friday12 het volgende:
Jedi Fallen Order net uit vet spel. EA heeft het zowaar niet verneukt
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:24 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren gestopt omdat er meer BT's waren dan ik Blood Grenades had.
Kom ik er zojuist achter dat 1 granaat er in feite 5 zijn
Blij dat het niet aan mij lagquote:
1e. En yup guardians was vetquote:Op dinsdag 16 september 2025 22:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is dat de 1e of de 2e game?
Allebei erg leuk idd.
Guardians of the Galaxy gespeeld?
Die is echt heel erg leuk.
Afhankelijk van de prijs, ben ik daar best nieuwsgierig naarquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn
quote:
Yes, zo goed als, je hebt nu nog wat filmpjes en dan ga je in principe door. Je kan altijd terug naar dit gebied dus niks is missable.quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb iig daarstraks een trike gemaakt voordat ik stopte
Dus dat was in principe het tutorial gedeelte denk ik?
De pacing van deel 1 was veel trager, véél langere stukken lopen tussen punten en er gebeurde in het begin gewoon niet zo veel. Heel laat pas vehicles.quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toch apart dat deel 1 mij na 3 serieuze pogingen (1 keer PS4, 2 keer PS5 Directors Cut, elke keer toch een uur of 8 gespeeld) mij niet wist te boeien, maar deel 2 mij eigenlijk meteen juist wél wist te boeien
OMGOMGOMG KIRYU-SANNNNNNNNN!!!quote:Op woensdag 17 september 2025 18:38 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
@:thestigsdutchcousin @:aurelius
Okinawa hype pre order alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik, omdat ik deel 1 niet gespeeld heb iets gemist overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of wordt dat later pas duidelijk?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. komt
Toch een moddervette game dit.
Kan iedereen die Death Stranding 1 niks vond (waaronder ikzelf) deel 2 absoluut aanraden.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |