Zou gewoon voor de PS5 versie gaan.quote:Op woensdag 10 september 2025 07:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Even een vraag: ik heb gewacht tot Black Myth: Wukong op Xbox kwam maar na de video van DF zag ik wel heel veel verschil in beeldkwaliteit. Toch voor de PS5 versie gaan? Of wachten tot ze dit patchen?
Hmm. Dat is die kleinere spin off met Basim toch?quote:Op woensdag 10 september 2025 12:51 schreef StateOfMind het volgende:
Assassin's Creed Mirage nu 15 euro in de Store.
Yep, duurt ook niet zo heel lang, naar Assassin's Creed begrippen.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm. Dat is die kleinere spin off met Basim toch?
Maar wel meer a la oude AC en niet nieuwe toch?quote:Op woensdag 10 september 2025 13:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Yep, duurt ook niet zo heel lang, naar Assassin's Creed begrippen.
Prima tussendoor game, helemaal voor dat geld.
Wel uit de hoofd de nieuwe stijl a la Origins, Odyssey en Valhalla, maar wel stealth basedquote:Op woensdag 10 september 2025 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel meer a la oude AC en niet nieuwe toch?
Ik heb alleen de nieuwe gespeeld, de meer RPG achige ipv de stealth based actie.
Maar voor 15,- kan ik me er niet echt een bult aan vallen.
Dan ben je al een stuk verder dan mijquote:Op woensdag 10 september 2025 17:00 schreef Peejtur het volgende:
Ben nu zover met DS2 dat ik de giant BT moet gaan verslaan. Maar dat vanavond. Nu eerst andere verplichtingen.
Heb hem trouwens op makkelijk staan. Niet de makkelijkste maar net daarboven.
Ik pak nog niet alle hulpverzoeken. Ga ik vana wat mee doen.quote:Op woensdag 10 september 2025 17:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan ben je al een stuk verder dan mij
Maar ik heb een aantal dagen niet kunnen spelen.
Ja maar het duurt niet lang meerquote:Op woensdag 10 september 2025 18:55 schreef Peejtur het volgende:
Is dit nog steeds het tutorial gedeelte?
Heb hem nu verslagen maar scheelde niet veel. Had geen kogels meer. Gelukkig wel bloedgranaten.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja maar het duurt niet lang meer
Ik hoop dit zo ergquote:
quote:Op woensdag 10 september 2025 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb alleen de nieuwe gespeeld, de meer RPG achige ipv de stealth based actie.
Ik ben er inmiddels een tijdje mee bezig en hij is wel vermakelijk. Niet briljant, maar gewoon oké.quote:Op woensdag 10 september 2025 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Niet briljant maar wel oke" is wel een 15,- match denk ik dan.quote:Op donderdag 11 september 2025 09:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels een tijdje mee bezig en hij is wel vermakelijk. Niet briljant, maar gewoon oké.
De eerste paar uur wel onmeunig zitten schelden op de barrage aan pop-ups met tutorials. Beland je net in een gevecht, beeld stil en pop-up in beeld... en dat niet maar 1 of 2x
Precies.quote:Op donderdag 11 september 2025 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Niet briljant maar wel oke" is wel een 15,- match denk ik dan.
Wel lange development periode.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:18 schreef StateOfMind het volgende:
Lost Soul Aside demo ook.
Soort Finale Fantasy/DMC crossover begreep ik.
Bestaat dat nog ja?quote:Op donderdag 11 september 2025 13:36 schreef Evangelion het volgende:
Digimon demo uit vandaag
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |