Ik kijk alleen naar automobilisten als die vieze hufters expres het tripleren tijdens de file moeilijk maken. Ik word echter niet agressief ofzo, geef ze alleen een motie van afkeur.quote:
En daar is helemaal niks meequote:Op zondag 31 augustus 2025 17:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik kijk alleen naar automobilisten als die vieze hufters expres het tripleren tijdens de file moeilijk maken. Ik word echter niet agressief ofzo, geef ze alleen een motie van afkeur.
Jawel. Deze mensen zouden aan de kant moeten worden gezet en zich mogen melden bij her CBR adv artikel 5 wvw.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
En daar is helemaal niks mee
Nee ik bedoel dat jij ernaar kijktquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jawel. Deze mensen zouden aan de kant moeten worden gezet en zich mogen melden bij her CBR adv artikel 5 wvw.
Alleen als ze knap zijn en dat zijn ze zelden. Je moet dan een soort tactische achtervolging inzetten en dat gaan we gewoon niet doen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat jij ernaar kijkt
Heb wel zin in een knappe vrouwquote:Op zondag 31 augustus 2025 18:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Alleen als ze knap zijn en dat zijn ze zelden. Je moet dan een soort tactische achtervolging inzetten en dat gaan we gewoon niet doen.
Veel te hoge moeilijkheidsgraad.quote:Op zondag 31 augustus 2025 18:32 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Heb wel zin in een knappe vrouw
Darten daarin tegenquote:Op zondag 31 augustus 2025 17:16 schreef augurk2025 het volgende:
F1![]()
Mensen die denken dat rondjes rijden in een auto een sport is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |