oja, ik heb niet veel geld.
[Dit bericht is gewijzigd door Infinity123 op 23-02-2003 17:21]
totaal minder dan 200 euro.
En ik denk dat kleuren als rood, oranje en geel wel heel egr mooi zijn in jouw keuken. Daarmee kun ej accenten aanbrengen door bv rode pannenlappen te kopen. ed. hoeft niet veel te kosten.
Keuken incl. inbouwapparatuur heeft mij in totaal 1500 euro gekost...
Die kastjes die je hebt, zowel boven het aanrecht als eronder, lijken erg veel op de mijne. Toch ziet het er bij mij niet armoedig uit. Probleem is die geiser. Bij mij zit de combi-ketel achter een deurtje, zodat je hem niet ziet, ziet er veel netter en strakker uit.
Je zou dus die geiser hoger kunnen plaatsen en dan achter een deurtje, in dezelfde stijl als wat er nu hangt. Scheelt een stuk denk ik.
quote:Die geiser kan je niet zomaar verplaatsen ivm gas en waterleidingen ,verbrandingsgassen en kraan. Het is bovendien een huur geiser, dus dat zal ook wel niet mogen.
Op zondag 23 februari 2003 17:23 schreef Zambezi het volgende:
Je zou de muren lichtgeel kunnen schilderen, ben je dat ziekenhuis-wit kwijt, ziet er nog zonnig uit ook.Die kastjes die je hebt, zowel boven het aanrecht als eronder, lijken erg veel op de mijne. Toch ziet het er bij mij niet armoedig uit. Probleem is die geiser. Bij mij zit de combi-ketel achter een deurtje, zodat je hem niet ziet, ziet er veel netter en strakker uit.
Je zou dus die geiser hoger kunnen plaatsen en dan achter een deurtje, in dezelfde stijl als wat er nu hangt. Scheelt een stuk denk ik.
quote:Afvoer? Waar zie jij dan een afvoer van verbrandingsgassen op die geiser?
Op zondag 23 februari 2003 17:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Die geiser kan je niet zomaar verplaatsen ivm gas en waterleidingen ,verbrandingsgassen en kraan. Het is bovendien een huur geiser, dus dat zal ook wel niet mogen.
quote:aan de bovenkant natuurlijk! Zelfs nu ie zo laag hangt zit er al een bruinige plek op het plafond, dus hoger hangen lijkt me niet goed.
Op zondag 23 februari 2003 17:34 schreef Light het volgende:[..]
Afvoer? Waar zie jij dan een afvoer van verbrandingsgassen op die geiser?
quote:maar dat wil ik toch niet, is me zowiezo teveel werk, dus andere tips graag!
Op zondag 23 februari 2003 17:39 schreef Furby het volgende:
je kan je geiser makkelijk verhangen maar dan zal je er een kraan bij moeten kopen en die zijn DUUUUUUUUUUURRRRRRR
quote:Ja, maar da's dus geen afvoer. Een echte afvoer leidt de gassen naar buiten, dan blijven ze niet in je keuken hangen.
Op zondag 23 februari 2003 17:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
aan de bovenkant natuurlijk! Zelfs nu ie zo laag hangt zit er al een bruinige plek op het plafond, dus hoger hangen lijkt me niet goed.
quote:Ik vind het wel prettig, graits verwarming, scheelt stookkosten..
Op zondag 23 februari 2003 17:50 schreef Light het volgende:[..]
Ja, maar da's dus geen afvoer. Een echte afvoer leidt de gassen naar buiten, dan blijven ze niet in je keuken hangen.
Succes gegarandeerd
quote:ey, ook van het formule1.nl forum?
Op zondag 23 februari 2003 17:59 schreef Kyara het volgende:
Deurtjes verven, evt. andere handvatten, leuke potjes met pasta's en olijfolie en zo neerzetten (Xenos).Succes gegarandeerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |